פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה ואי מסירת פרטים בביצוע עיסקה. נושא התלונה:
זיסמן חגי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה רכשתי מכשיר פלאפון חדש ואת הישן נתנתי לאימי,לפני כחודש ביקשתי להחליף את המכשיר הישן בחדש,עליו שילמתי כ50 ש"ח [עלות המכשיר+חבילת טלויזיה]נאמר לי בשיחה טלפונית ,שהשלם- תשלום חודשי על סך-60 ש"ח בלבד.עבור המכשיר,ואת המכשיר הנוסף העביר לאימי,דבר שעשיתי במרכז השרות.לתדעמתי חויבתי בסך:110 ש"ח תשלום חודשי. בשיחה עם החברה נאמר לי שהתשלום הוא עבור המכשירים וחבילת הטלויזיה,דבר שלא נאמר לי כלל! בשיחת הטלפון בעת ביצוע העיסקה!,כל הסברי [עם מוקד השירות]נהנו בדחיה ,בזלזול ואף בפגיעה ובצחוק ע"י בחור בשם דוד.אני חש שנעשתה על גבי רמיה שכל מטרתה לסחוט מימני סכום כסף,בתור לקוח ותיק של חברת פלאפון ניפגעתי מההטעיה שנעשתה בעיסקה הטלפונית ומצורת השירות במוקד הלקוחות,לולא ידעתי מראש את העלות הגבוהה כלל לא הייתי עושה עיסקה זו,אני מישתכר מקיצבה מביטוח לאומי ואני מרגיש פשוט ניגזל,אין כל כתובת לפנות לפלאפון בנושא,הודה לכם מאוד עם תעזרו לי לפתור את הבעיה,והעול הרב שניגרם לי,תודה,חגי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול הסכומים הנוספים שניגבים מימני ללא צדק. פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה כפולה- ראו תלונה שם ותפקיד:
תלונה כפולה- ראו תלונה 24886 תגובה:
תלונה כפולה- ראו תלונה 24886 פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה