פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שקרים שקרים ושקרים נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני עשרה חודשים שדרגנו שני מכשירים למכשירי דור 3 בגלל היותם דור 3 חוייבנו לשלם עבור חבילת גלישה 20 ש"ח לכל מכשיר וזאת בנוסף לתשלום החודשי עבור המכשירים.
כעבור שבוע ימים ניסינו לגלוש בדור 3 מביתנואך גילינו כי זה בלתי אפשרי, התקשרנו לשירות הלקוחות והוסבר לנו כי באיזור בו אנו גרים אין כיסוי לדור 3 ויהי בעוד חודש חודשיים, דבר זה לא הוזכר כלל במעמד העסקה.
לבנתיים עברו מספר לא מבוטל של חודשים וכלום לא קורה , אני ממשיכה לשלם עבור חבילת הגלישה שכלל לא השתמשתי בה , ובכל פעם שאני מתקשרת לשירות הלקוחות וכל פעם דוחים את היעד לחיבור .
לפני מספר ימים כתבתי מכתב לשירות לקוחות שלהם ובו אני דורשת את כל כספי עבור מכשירי דור 3 שכלל לא ממלאים את תפקידם ובעצם הם כמו המכשירים הקודמים שלי שסיימתי לשלם עבורם ובעזרת עסקה חדשה חברת פלאפון קשרה אותי אליה לעוד 3 שנים של סבל.
דרשתי מהם לקחת את המכשירים שלהם ולחבר לי את בחזרה את הקו למכשירים הישנים שלי שסיימתי לשלם עבורם.
בתשובה למכתב חזר אלי מנהל בשם אלעד שהסביר כי רכשתי טלפון נייד מהמילה ניידות ואפשר לגלוש ממנו מחוץ לבית , עוד הוא אמר כי תאורתית אני צודקת בדברי אך פלאפון היא חברה כלכלית ולא ניתן לסיים את ההתחיבות ללא עמלת יציאה.
אני המומה וכועסת, מנסה למצוא פתרון איך לא להיות קשורה לחברה הלא אמינה הזו, אני לא רוצה יותר להיות לקוחה של חברה ששירות הלקוחות הוא המלצה בלבד.
כרגע אני דורשת ניתוק המכשירים והחזר כספי עבור מכשירים שלא עשו את עבודתם כראוי ושמשו אותי כמכשירים שמקבלים ומוציאים שיחות - כפי שהיה לי וכבר בחינם.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי וניתוק המכשירים במיידי פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' שינו בקשר לפנייתה נמסרו לה תשובות בנושא פנייתה. נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766. בברכה.

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה