פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מסירת מידע כוזב/שגוי נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
קניון העמקים כתובת:
עפולה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני מס' חודשים ניגשתי לסניף פלאפון בעפולה על מנת להתעניין בהחלפת מכשירי הסלולרי. בהגיעי לנציג המכירות המליץ לי הנציג על מכשיר LG ואף אמר כי מעבר לעובדה שכמעט כל העובדים מחזיקים את המכשיר אני אקבל על המכשיר זיכוי אוטומטי של 29.90 ש"ח בכל חודש כיוון שאני נמצא בחבילה שמקנה לי אוטומטית את הזכאות להחזר ולכן במקום לשלם 49.90 אני אשלם 20 ש"ח על המכשיר במשך 36 חודשים. לאחר שזה נאמר הייתי שבע רצון וקניתי את המכשיר התחייבתי ל-36 חודשים.
כשהגיע החיוב הבחנתי כי אני משלם 49.90 ללא הזיכוי ולכן התקשרתי לנציג כספים של פלאפון שמסר כי יבדוק את הנושא ויחזור אליי. הנציג התקשר אליי ואמר כי לא מגיע לי זיכוי וכי המידע שנמסר לי היה כוזב וכי הוא מבין שהטעו אותי אבל כדבריו "חתמת על החוזה ולכן אין מה לעשות".
כמובן שנדהמתי מכך שנציג הכספים אומר לי שהטעו אותי אבל אין מה לעשות.
אני אזרח מן השורה ואני מעוניין שחברה שלה אני משלם מידי חודש את מיטב כספי (עברתי מסלקום לפלאפון) לא תטעה אותי - אם הייתי יודע שהמכשיר יעלה כ-50 ש"ח מידי חודש ממש לא הייתי קונה את המכשיר!!
אני מבקש לזכות אותי לאלתר על החודשים בהם שילמתי 49.90 ש"ח על המכשיר ולדאוג כי בחיובים הבאים אני אקבל זיכוי כפי שהובטח לי ע"י נציג המכירות "באופן אוטומטי...."
בתקווה שתכתובת זו תהייה התכתובת האחרונה בעיניין.
כספי סוג הנזק :
זיכוי רטרואקטיבי + חיוב עתידי של 20 ש"ח בלבד על המכשיר ולא 49.90 פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר.מר סרוסי טופל על ידי נציגי חברתנו . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה