|
|
|
|
|
|
חיוב לא מוצדק |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
נגנב מכשיר הפלאפון שלי-הודעתי על כך לחברה במטרה לסגור את הקו.במוקד סרבו לסגור לי את הקו בטענה שאני מחויב לשלם מידי חודש על התכנית עליה התחייבתי לשלוש שנים שכוללת תשלום על מכשיר+שיחות(אותן לא אוכל לבצע).אמרתי שאני מוכן לשלם על המכשיר אך לא על השיחות וכמובן שנעניתי בסרוב
|
כספי |
סוג הנזק : |
לפתור אותי מלשלם על השיחות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות
, תגובה:
|
אחראית פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר סטס בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766. |
תגובה: |
כנ"ל |
פתרון: |
|
|
|