פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב לא מוצדק נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
נגנב מכשיר הפלאפון שלי-הודעתי על כך לחברה במטרה לסגור את הקו.במוקד סרבו לסגור לי את הקו בטענה שאני מחויב לשלם מידי חודש על התכנית עליה התחייבתי לשלוש שנים שכוללת תשלום על מכשיר+שיחות(אותן לא אוכל לבצע).אמרתי שאני מוכן לשלם על המכשיר אך לא על השיחות וכמובן שנעניתי בסרוב
כספי סוג הנזק :
לפתור אותי מלשלם על השיחות פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר סטס בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766. תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה