פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים ללא הודעה על חיובם. נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
ברשותי מכשיר סלולרי אשר "קיבלתי חינם" עקב זכאות חיילים לפני שנתיים +
בעת רכישת המכשיר רכשתי בנוסף גם חבילת דקות אך לאחר כמה חודשים ביטלתי אותה מכיוון שהשיחות היו יקרות והחלטתי לא להשתמש במכשיר. לאחר שיחה עם שירות הלקוחות הוחלט כי אני אעבור לתוכנית שהדמי מנוי החודשיים הם 10 ש"ח וזהו- רק על זה אני אשלם.
כאשר הייתי חיילת לא עקבתי אחרי החשבון בנק שלי כי לא היו פעולות משמעותיות
אך לאחר שיחרורי שהתחלתי לעבוד הסתכלתי בפירוט החשבון שלי וגיליתי שפלאפון מחייבת אותי על 67.80 ש"ח כל חודשיים.
הדבר לא הובא לידיעתי באף חודש ולכן גם רק עכשיו "התעוררתי".
אני לא מקבלת חשבוניות ואף פעם לא קיבלתי שום אבל שום מכתב מפלאפון רק כאשר הכרטיס אשראי שלי נגנב והתשלום לא ניגבה. בדצמבר 2006 עידכנתי הוראת קבע ומאז לא שמעתי מהם כלום.
מסתבר שמאז הם גבו ממני את הסכום הזה שלכאורה לא נשמע גבוה אך הוא על 0 שימוש במכשיר שאני משאירה אצלי כקו נוסף.
דיברתי עם נציגת שירות טלפוני והיא אמרה שזו התוכנית אין מה לעשות ושהיא תזכה אותי ב30 ש"ח.
א- לא קיבלתי זיכוי וכבר נגבה ממני עוד תשלום מאז.
ב- התשובה לא מקובלת עלי, לא ציינו בפני את הנתון שהסכום הזה ירד ממני וזו גזילה ללא ידיעה.
ג- לטענת הנציגה אני עידכנתי כתובת מייל, הכתובת היתה שגויה ואני עידכנתי חדשה אך לא קיבלתי חשבונית למרות שביקשתי חצי שנה אחורה והיא אף אמרה לי שהיא שולחת במיידי וחזרה איתי על הכתובת-אך גם לא קיבלתי שום חשבונית אחורה וגם היה חיוב נוסף שגם אותו לא קיבלתי בחשבונית.
פלאפון ממשיכים לחייב אותי כי התחייבתי אליהם למרות שלא ידעתי על הסכום ולא נאמר לי כלום ואף במעמד הרכישה הנציג לא ציין כלום.- רק אחרי שנתיים+ שאני עם המכשיר גיליתי זאת.
אני אמנם התחייבתי אך איפה ההתחייבות שלכם בתור כאלה שגובים ממני כסף ליידע אותי בכך?!
עוגמת נפש סוג הנזק :
התיחסות הולמת לפנייה ומתן פיתרון לבעיה. פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' אלה בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה