פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפלה בפח וגבית סכומים ללא הסכמתנו נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏30 ‏נובמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
גבעתיים דרך יצחק רבין 33 כתובת:
מרכז קונקורד ד' בן גוריון 13 ר"ג סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
ראשית אבקש להודות לכם על הסיוע המדהים והנפלא בתלונתי הקודמת ועל כך שבעזרתכם נפתרה לי בעיה שהייתי בטוחה שאפסה כל תקווה . בזכותכם קיבלתי חזרה את כל כספי ועל כך תבורכו."אין כמוכם"
מה שמאד ממריץ אותי ומעודד אותי לפנות אליכם בבעיה מאד כואבת שכבר זמן רב אינני מצליחה לפתור .
אני מחזיקה ברשותי כ- 7 מכשירים של פלאפון(מתוכם 6 פעילים)בשימוש אצל בני משפחתי כולל ילדים.
להלן השתלשלות המקרה:
ביום 30/11/2006 שלחתי את אחותי עם יפוי כח לתקן את אחד המכשירים שלי שבשמוש אחד מהילדים.
כאשר הגיע אחותי הופנתה לשרות התיקונים כנדרש אולם שם החל מסע שכנוע מעולה שהסתים בנזק עבורנו. הנציג בדלפק הודיע לאחותי "שיש לה מזל גדול" מאחר ובדיוק היום הם עושים מבצע להחלפת מכשירים מהסוג הספציפי הזה ללא שום "עלות" ועוד הוסיף שלא כדאי לה לתקן את המכשיר מאחר והתיקון יעלה הרבה כסף וזאת כדאי לציין עוד בטרם הכניס את המכשיר לבדיקת מעבדה "נציג מאד חכם יש להם גם מוכרן טוב וגם טכנאי וקוסם לעת מצוא" בשלב זה העביר את אחותי לנציג מכירות ששמו חיים, בחור חביב ונחמד שהסביר לאחותי בצורה ברורה שכדאי לה מאד לבצע את ההחלפה מכיוון שמעכשיו יעלה השימוש הרבה פחות ואף ישב וחישב לה שזה הרבה יותר זול.מכיוון שבכל זאת חששה התקשרה אלי אחותי ליעוץ ואני כמובן לא האמנתי וביקשתי לשוחח עם חיים,זה הסביר לי בצורה מאד ברורה וחד משמעית שאין עכבר סמוי בעסקה .אבל עדין לא השתכנענו והמשכנו להקשות מה הענין? האם המכשיר דפוק ? אתם רוצים להוציא אותו מהשוק? והוא השיב שאינו יודע ושאל: למה קשה לכם להאמין שפלאפון רוצים לצפר ולהיטיב עם הלקוחות?ושוב שוחתתי עם אחותי והתלבטנו מכיוון שלא ידענו אם להאמין ושוב שוחחתי עם חיים ושאלתי איפה המוקש בעיסקה? והבחור ממש התעקש שאין ולא יהיה כל שינוי בעלויות של המכשיר לאחר התלבטות מאד ארוכה יצאנו לביצוע העיסקה. יש לציין כי לא הגענו לשם שידרוג מדובר במכשיר שאין לו אפילו שנתיים ונמצא אצל ילד בגיל 15 שכל השימוש שלו במכשיר(ניתן לבדוק זאת)זה לשיחות עם הוריו והמכשיר הקיים היה יותר ממספק.
החגיגה התחילה כאשר קיבלתי את החשבונית של חודש 15/11 ועד 14/12 גיליתי שבתשלומים החודשים הקבועים חויבתי בגין מכשיר זה בסך של-49.11 במקום בסך של 12.49 שהייתי מחויבת עד כה, מיד הבנתי שסידרו אותנו הייתי בהלם ולא האמנתי למראה עיני התקשרתי לאחותי כדי לודא שמא כן אמרו לה דבר מה על החיוב ותשובתה היתה חד משמעית שלא.
בחשבונית הבאה שקיבלתי הגדילו לעשות וחויבתי בתשלומים חודשים בגין מכשיר זה בסך של 85.71 זה כבר הדהים אותי(איזו תעוזה). ב-23/1 פניתי למוקד שירות לקוחות ודרשתי הסבר ושם נאמר לי שחתמתי על תוכנית ומסלול שמחיב אותי בסך של 85 ש"ח כמובן שהכחשתי וכעסתי מאד הנציגה הודיע שתפקסס לי, אכן קיבלתי פקס והחתימה הינה של אחותי ללא ספק.
בלית ברירה נסעתי לסניף בר"ג שבו בוצע העיסקה ושם בצורה זו או אחרת הגעתי לחיים כאשר הסברתי לו את הבעיה הבחור נכנס מיד לעמדת התגוננות כמעט התקפית ולא נעימה ומה שמאד מענין הבחור זכר שישב זמן רב אם אחותי ולטענתו ה"שיקרית " אמר לאחותי שהוא מעביר אותה מסלול ,האדון ביטל לנו את ההטבה שהייתה לנו במכשיר ל-3 יעדים שהם למעשה היעדים היחדים שאליהם הילד מתקשר ועוד טוען שהסביר את הענין לאחותי "שקר וכזב" היעלה על הדעת שנעשה עיסקה כזו רעה לנו ועוד טוען הבחור שנתן לאחותי העתק וגם זה שקר לא נתן לה כלום אחותי האמינה שהיא חותמת על החלפת מכשיר בתמימותה לא חשבה שהוא עובד עליה ומה שעוד יותר מדהים הבחור הבטיח הן לאחותי והן לי שהעלויות למכשיר יקטנו אבל הפלא ופלא בחשבונית הראשונה לאחר ההחלפה חויבתי עבור 497 דקות בסך של 332 ש"ח בעוד שבחשבונית שקדמה לשידרוג חויבתי בגין מכשיר זב עבור 480 דקות בסך של 151 ש"ח "אכן הוזלה מאד משמעותית ועושק לאור יום"
בשלב זה מאד כעסתי וביקשתי לשוחח עם מנהל לאחר המתנה ארוכה וחוסר התיחסות הגיע הגב' שירי שמעה אותי ברוב קשב וחתמה שהם תמיד מידעים לקוח וכ"ו התעקשתי שרומינו וביקשתי להחזיר את המצב לקדמותו וחיים קפץ והודיע שזה בלתי אפשרי המנהלת הציעה לי עיסקה חדשה שממש לא נראתה לי אך בלית ברירה ועד שאקבל החלטה וכדי להוזיל מעט עלויות הסכמתי ואז הפלא ופלא "גם הפעם לא נתן לי חיים כל העתק" וכשביקשתי השיב אין צורך אם המנהלת הבטיחה היא תקיים. האם יעלה על הדעת שלקוח יחתום ולא יקבל העתק? איפה הגילוי הנאות שמחייב חברה כזו רצינית? האם אלו עובדיה? יצאתי כעוסה ובמפח נפש נוראי ,מרומה ומזועזעת מהתנהגותו של חיים ומעזות פניו ושקריו בפעם השניה.
בתחילת פברואר שלחתי מכתב שבו העליתי את כל השתלשלות הענין לפניות הציבור של פלאפון . שבוע לאחר מכן התקשרה אלי המנהלת שירי והודיעה לי שהיא הייתה בטוחה שיצאתי מרוצה (מענין מנין הגיע הגב' למסקנה הנפלאה הזו)השבתי לה שאני מאד לא מרוצה ועומדת על כך שיחזירו את המצב לקדמותו ויזכו אותי בגין כל החיובים שחויבתי ללא הסכמתי המנהלת הנכבדה הודיע שזה יקח קצת זמן והיא תבדוק את הנושא. ובכן, זה בהחלט לוקח זמן להווי ידוע לכם שעד כה חודש נובמבר (למעלה מתשעה חודשים)לא חזרה אלי כלל ומדי חודש אני מחויבת בגין המכשיר הנ"ל תשלומים חודשים למעלה מ-42 ש"ח כאשר כל השימוש בפלאפון באופן מקסימלי מגיע ל- כ90 או 100 ש"ח והעלות החודשית מיקרת את השימוש בכמעט 50%.
זה לא יעלה על הדעת שחברת פלאפון שכל היום מתפארת בשירות נפלא תרשה לעובדיה להתעלל כך בלקוחות ותיקים. מחודש פברואר התקשרו אלי עשרות פעמים להציע לי שידרוגים ושיכלולים מחב' פלאפון ובכל פעם סירבתי אפילו להקשיב עד שיתיחסו לפניתי וכך אמרתי לנציגים אולם איש לא טרח להתקשר אלי בנוגע לתלונתי .
נראה שחב' פלאפון "מצפצפת ארוכות" על לקוחותיה.
כספי סוג הנזק :
לקבל זיכוי מלא מחודש 11/06 ועד היום בגין כל הסכומים והעלויות שחויבו ללא רשותנו ו- החזרה למסלול ושבו היינו קודם במכשיר פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר.מר לוינקופ טופל על ידי נציגי חברתנו . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה