פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית תשלום בגין שימוש במסלול שלא בשימוש!! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אני לקוחה של פלאפון כבר קרוב ל -3 שנים. לפני יותר משנה פניתי לחברת פלאפון בבקשה לסגור את המנוי מאחר והטלפון לא שמיש.
נעניתי בתשובה כי אני יכולה לסגור את המנוי בתנאי שאשלם את יתרת החוב על המכשיר בו אני משתשמת. לא היתה באפשרותי באותה התקופה לשלם את מלוא הסכום על המכשיר אז הנני ממשיכה לשלם את החוב על המכשיר אבל במקביל חברת פלאפון ממשיכה וגובה ממני תשלום חודשי בגין השימוש במסלול כאשר אינני משתמשת כלל בשירותי החברה ולו בטלפון הסלולרי!!!! כל רבעון גובה ממני חברת פלאפון סכום של כ 45.00 בגין המסלול!!! תשלום שאינו מוצדק אינו ריאלי ואף לא רציונלי!!!!!!!!!! במשך כל השנה הזו פניתי לחברת פלאפון מספר פעמים בבקשה לא לגבות ממני תשלום בגין המסלול מאחר והטלפון מושבת!!! חוסר ההקשבה והאטימות המוחלטת של נציגי השירות אינה מוסברת - הם אינם קשובים לצרכי הלקוח כל תשובה שניתנה לי היתה בגדר: "אלה נהלי החברה ואין לי מה לעשות בנושא" . יש להוסיף ולומר כי בנוסף לכך פלאפון גבתה ממני תשלום כפול בגין חשבונית על שימוש במסלול ובטלפון!!!!!
פלאפון גובה כסף ממני שימוש במסלול כאשר אינו מנוצל, כאשר אין טלפון ברשותי וכל רבעון פשוט מחייבת את כרטיס האשראי על דעת עצמה !!!!
יצויין כי אף אחד מחברת פלאפון לא פנה אלי ולא בדק מדוע אינני משתמשת במנוי שלי ברשת ואף נציג לא ניסה לעזור לי ולפתור את הבעיה

אתר תלונה - אנא טיפולכם בנושא,

תודה

עוגמת נפש, נזק כספי. סוג הנזק :
פיצוי כספי בגין גביית תשלום על מסלול במשך יותר משנה!!!!! פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' שטויסל בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה