פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
משקרים על לקוחות !!!!!! נושא התלונה:
שקובי  אלעד שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה 17/10 נכנסתי עם מכשירי מסוג telit170 לסניף בראשון לציון
מכיון שהיו איתו המון בעיות טכניות חוזרות שלא תיקנו כמו שצריך
עמדתי על כך שאיני רוצה מכשיר זה ושלא מצליחים לתקן לי אותו ונמאס לי להגיע כל
שבוע לתקן ובקשתי לדבר עם מנהל וכך נעשה
דיברתי עם ראש צוות בסניף אשר מצא לי פתרון הולם
פלאפון נותנת לי מכשיר חדש מסוג סמסונג בהתחיבות חדשה ל36 חודש
באותו מסלול ב 39 שח עבור המכשיר כאשר על המכשיר הישן (telit ) שנשארו לי
עוד 17 תשלומים אני מקבל זיכוי מלא כל חודש . זה אומר אני משלם 29 שח עבור ה telit ובמקביל אני מקבל 29 שח זיכוי בעקבות זה שמסרתי אותו .
ובנוסף 20 שקלים זמן אוויר כל חודש על ה מכשיר החדש מסוג סמסונג
כמובן.... לא זיכוי לא כלום כבר כחודשיים לא ראיתי שקל מהמכשיר הישן שהחזרתי , אפילו כאשר אני מתקשר לנציגי השירות נאמר לי שנכון שמגיע לי את
הזיכוי ואני אראה אותו ב 10 לחודש אך בפועל אני לא מקבל כלום
נאמר לי שיפתחו זיכוים וכאלה והדבר שאני לא מבין למה כל זה צריך לקרות.
יש חוזה נאמרו דברים אבל כלום לא קורה בפעול , זה פשוט עוגמת נפש שקוראת ללקוח שמשלם אלפי שקלים בשנה על 3 מכישרים!!!
עוגמת נפש / סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:

תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר שקובי בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה