פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הנדון: רציתי לחוות עימכם חוויה מאוד לא נעימה שחוויתי עם חברת פלאפון שניגרמה לי משירות לקוי, עוגמת נפש, וחיובים שלא לצורך בגלל טעות של נציגה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏11 ‏נובמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:

לכבוד: אתר תלונה
הנדון: רציתי לחוות עימכם חוויה מאוד לא נעימה שחוויתי עם חברת פלאפון שניגרמה לי משירות לקוי, עוגמת נפש, וחיובים שלא לצורך בגלל טעות של נציגה.
אני התקשרתי בגין חוב שנוצר לאחותי במנוי 0508292606
על מנת לעדכן אשראי ולשלם חוב שנוצר לה
וביקשתי באותו הזמן גם טופס הו"ק שכשאני יעדכן אותו הם יפסיקו לחייב את הכרטיס אשראי ( רק שתעודכן מין הסתם ההו"ק שלא יקרה מצב של " אין אמצעי תשלום מעודכן ")
לאחר מיכן במשך חודשיים קיבלתי 4 חשבוניות ללא פירוט הבייתה ושילמתי כמו ילדה טובה,
התקשרתי לברר למה 2 חשבוניות כל חודש נציג הסביר לי חשבונית אחת לשיחות וחשבונית אחת על המכשיר (הוא לא הסביר מעבר ) אני לתומי חשבתי איזה נציגה נחמדה לא רצתה לחייב את הכרטיס שלי למרות הכל ושלחה לי שוברים,
רק כמה דברים מאוד חשובים היא שכחה לעדכן אותי
1, שהשוברים האלו עולים כסף
2. שכל שובר כזה שנשלח אומר שאין אמצעי תשלום מעודכן וכי כל חודש יש תוספת תשלום מאוד גדולה על החזרים של הו"ק של כמעט של יותר מ100 ש"ח בחודש והכי אבסורד שפתאום אני לא מקבלת פירוט שיחות , איזה יופי!! ממש ניפלא מזל ששאלתי את אחותי האם היא עושה שיחות מהטלפון והסתבר לי שלא רק אז נפל לי האסימון,
יש הקלטה של אותה שיחה שהייתה לי עם הנציגת גבייה בשם תמי ובה יש הוכחה חותכת שאני צודקת, אני לא אמרתי לה לא להמשיך לחייב את הכרטיס אני פשוט רציתי לעדכן הו"ק במקום ( משמע שתגיע ההו"ק תפסיקו לחייב את הכרטיס אשראי)
ההקלטה הזאת אגב תהייה בדרך לבית משפט כי אני כבר פתחתי תיק בתביעות קטנות על מה שחברת פלאפון גרמו לי, כיום אני דורשת החזרים וחברת פלאפון ונציג בשם דניס ממחלקת גבייה משחקים איתי, מנסים לסבן אותי רק כדי לא להחזיר לי את הכסף במלואו,
הם טוענים שאכן מגיע לי החזר ( לא את מלואו, ואת הזיכוי אני יקבל על חשבון חשבונית אחרונה שקיבלתי כאשר סכומה הוא 142 ש" ( חשבונית חמישית) שאותה אני לא אמורה גם לשלם ( אגב 113 ש"ח מתוך החשבונות האלו זה על כל מיני סעיפים מאוד משונים של החזר הו"ק קבע ושוברים) והם רוצים לזכות אותי מתוך החשבונית הזאת במקום לא לחייב אותה בכלל ולהחזיר לי כסף רטרואקטיבית על חודשיים שלמים ששילמתי הו"ק חוזרות ונישנות על טעות של נציגה של חברת פלאפון לא טעות שלי!!!
חברת פלאפון גמרו לי במהלך השיחות איתם לטרטור ולהתמוטטות עצבים ועל זה אני לא אסלח להם , המכתב הזה הוא לא האחרון שישלח לכל פורום או אתר תלונה אפשרי על מנת להכפיש את שמם של חברת פלאפון כמו שהם הכפישו אותי, תודה רבה לכם חברת פלאפון היקרה על המרמור , הטרטור , והעצבים ניפגש בבית משפט!!!
אורטל-0506663273
אגב גם אני וגם כל משפחתי לקוחות של חברת פלאפון אחי אפילו לקוח עסקי בחברת פלאפון, מעבר לזה שאחותי זאת שמשכה את כל משפחתי לעבור לחברת פלאפון ותראו מה חברת פלאפון עושה לה עכשיו, פשוט כפיות טובה ככה קוראים לזה בימינו!!!
עוגמת נפש/ עלבון/ ו סוג הנזק :
שיחזירו לי את כל כספי, ולא יחייבו אותי על מה שלא צריך בחשבונית האחרונה פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' אשואל בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766. תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה