פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול עיסקה תוך 3 שעות נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שלום, אני מבקש את עזרתכם : לפני יומיים ,בתאריך 11.11.07 , ניגשתי לסניף הנ"ל בכדי לשאול מה עלי לעשות עם פלאפון שברשותי שהוא לא כלכך תקין .זה פלאפון במסלול חיילים ואם אני לא עושה שיחה אחת לפחות בחודש אז מורידים לי 30 ש"ח ולכן כאמור בגלל שהמכשיר לא היה תקין ,כבר כמה חודשים אני משלם 30 ש"ח .הבחור בשירות לקוחות בעזרת כוח שיכנוע יוצא דופן ,שיכנע אותי אחרי הרבה "הטבות" למיניהם ,ושיתקנו לי את הפלאפון ,לתת להם מכשיר אחר שהיה ברשותי שהחוזה שלו מסתיים עוד חודשיים ,ובמקום זה לקבל מכשיר חדש כאמור עם הרבה "הטבות" אבל יורד לי כל חודש 50 ש"ח עד 3 שנים .בקיצור -התלונה שלי היא :האם ניתן לבטל עיסקה ( בפלאפון לא מוכנים לבטל ,אלא החלפה ),בפחות מיממה ,תוך 3 שעות ,? אני בכלל פניתי לפלאפון לא בכדי לקנות פלאפון חדש ,אלא לשאול מה עושים עם פלאפון שהוא לא תקין .אני כרגע מובטל ולכן אין לי כסף למוטרות . תודה רבה מראש על העזרה ...
עלי לציין שגם באתר שלכם למעלה "מה גאידמק היה אומר על זה " גם לי לא אמרו שזה התחיבות ל36 חודשים ,יתרה מזאת שאני אמור לשלם כל חודש 50 ש"ח .( כרגע ממש לא חשוב "ההטבות"- אני לא צריך את זה !!!)
עוגמת נפש סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר באבאי בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה