פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שדרוג נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש אוגוסט 2007 פורסם מבצע שדרוג מכשיר ישן בחדש וזיכוי על המכשיר הישן.
נכנסתי לסניף פלאפון בת"א ונציג בשם קובי הסביר לי שוב שמקבלים זיכוי ללא כל תנאי על המכשיר הישן ומשלמים אך ורק על המכשיר החדש , שאלתי שוב ושוב האם ישנו תנאי כלשהו לקבלת הזיכוי על המכשיר הישן ונאמר לי שלא. עשיתי את השדרוג ולמרבה הפתעתי לאחר בירור עם נציגת שרות לפשר החשבון שקיבלתי נאמר לי שרק אם אני מדברת בסכום מסוים אני מקבלת זיכוי על המכשיר הישן.
לאחר שהרגשתי מרומה ביקשתי לבטל את כל השדרוג ולחזור למכשיר הישן אך נאמר לי שאני התחייבתי ואין אפשרות ואז התחיל הטיפול מול קשרי לקוחות שנמשך ונמשך ולאחר בירור עם הנציג ששדרג לי את המכשיר אכן הוא הודה שהטעה אותי ולאחר כל עוגמת הנפש אני מעוניינת לבטל את העסקה ואני לא רוצה שום קשר עם חברת פלאפון אך הם מתנערים מאחריות וטוענים שאני מחוייבת אליהם ואם אני מבטלת את העסקה אני צריכה לשלם להם קנס - את עלות המכשיר.
כספי סוג הנזק :
ביטול ההתקשרות עם חברת פלאפון פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' לוי בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה