פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קנית מכשיר דפוק ?אכלת אותה . נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏20 ‏נובמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני מחזיק ב 4 מכשירים,מתוכם 2 מכשירי שוקולד שהתגלו כבעייתים.
מכשירים אלו מאד עדינים,מתקלקלים מהר ורק כחצי שנה של החזקה כבר החלו הבעיות.מבעיות של פלסטיקה,מסך,סוקט טעינה לקוי וכו'.
כבר אחרי כמה תיקונים החלטתי להחליף את 2 המכשירים הנ'ל.
הם אינם אמינים ,ואינני מעונין בהם כלל.
הייתי בחברת פלאפון בנתניה וקיבלתי סירוב להחלפה על ידי מנהל המשמרת (הראל) ,היחס שלהם היה מלכתחילה "שאני אשם" .
המכשיר שברשותי חזר פעמיים על אותה תקלה ובמקום והחליף לי מיד ללא שאלות מיותרות את המכשיר ,נמסר לי שאני אשם בבעיה זו.
למרות שהמכשיר התקלקל שוב ועל אותה בעיה.
הייתי כשעתיים בסניף טילפנתי למוקד והמתנתי כשעה לתשובות שהנציגים אמורים לעזור.
בסניף אמרו לי שאני צריך לשלם תביעת ביטוח עבור התיקון ואז יחזירו לי אותו תקין.
ואם התקלה תחזור שוב שאלתי את מנהל המשמרת? אמר הראל זה המכשיר,אתה קנית אותו והיית צריך לחשוב על זה קודם .
לאחר מכן יצאתי זועם מהסניף ,טילפנתי שוב למוקד *166 ושם נמסר לי שבכדי להחליף לדגם אחר (משומש כמובן) עלי לשלם 400 ש'ח..
כלומר במילים פשוטות אני אמור "לבלוע" את הצפרדע הזו .אני חושב שזו שערוריה ,חוצפה.
המקרה הזה בשבילי הוא לא כמו אלא בדיוק יריקה לתוך הפרצוף .
המצב כרגע שאני נמצא עם מכשיר מקולקל,לא מרוצה,ועדיין משלם עליו ..
כעס וחוסר אמון. סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר מאיר בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה