פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית לקוח ואי לקיחת אחריות. נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏18 ‏נובמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה18-11-07 נכנסתי למרכז שירות פלאפון על מנת להעביר בעלות עם מישהי בשם שרית שפירסמה ימים קודם באתר יד 2 מכשיר פלוס קו שנושא מסלול ב-30 אג' לכל היעדים. בתוך עיסקת החבילה קיבלתי פלאפון עם ביטוח ו3 מספרים לרשת פלאפון בחינם, ממש חבילה חלומית. ישבתי וחשבתי המון לפני שביצעתי את העברת בעלות על מנת לנסות ולהבין מה גורם לשרית להעביר לי טלפון ומסלול בחינם!!! חיפשתי את הקאטץ.
קבענו במרכז פלאפון בראשון לציון והיתיישבנו אצל נציגת שירות בשם זהבית, בחורה נחמדה מאוד שביצעה באופן חלקי את עבודתה לאחר מכן.
כאשר שרית בעלת המכשיר ביקשה להעביר בעלות אז עלו על המחשב הנתונים של המסלול, לפתע זהבית נדהמה וגם הנציגה שהיתה לידה וניסו לברר עם שרית על איך היא מסוגלת לוותר על ה"חבילה החלומית". ביקשתי לדעת את כל הפרטים הכי קטנים שיכולים להיות במסלול וזהבית אמרה שממש אין בעיה והיא מעלה את הנתונים על גבי המחשב.
ואז התגלה לי על יד זהבית שהמסלול יותר טוב ממה ששרית הבטיחה,
22 שקל בחודש התחייבות לשנתיים +מכשיר 35 שקל בחודש ל-36 חודשים + 26 אגורות לכל היעדים+ 3 מספרים לפלאפון חינם בלי הגבלה+ ביטוח על המכשיר חינם. זה מה שאמרה לי זהבית על המסלול. אני ממש רוצה להדגיש שזהבית ממש התלהבה מהמסלול הזה ואמרה לי שהלוואי והיה לה מסלול דומה לזה כדי לסדר לחבר שלה.
שאלתי אותה האם זה כל הפרטים על החבילה והיא אישרה שכן. שאלתי לגבי הכדאיות והיא בכלל לא חשבה פעמיים וממש דרשה שלא אוותר על חבילה זו. ביקשתי את החוזה והיא אמרה לי שהיא תחפש אחרי זה לאחר שנסיים הכל ואז היא תדפיס לי.
לאחר שבוצעה החתימה שרית הלכה לדרכה ואמרתי לה תודה רבה.
המשכנו לשבת אני זהבית ועוד נציגה ואז זהבית שאלה אותי " כמה שילמתה לה עבור החבילה הזאת?" עניתי לה שקיבלתי את זה בחינם.
והיא המשיכה להיות בהלם טוטאלי ולבשר לי שזהו מסלול של עובד בזק וזה בין המסלולים כי טובים שהיא ראתה בחיים.
לאחר מכן היא הדפיסה לי את המחירון שבו יש פרטים על החבילה אמרתי יפה תודה ושבתי לביתי.
היתקשרתי ל*166 שירות לקוחות פלאפון ושאלתי אם אפשר לקבל פרטים על החבילה וגם בשירות אמרו לי את אותם פרטים וגם הנציג היה בהלם על אופיה של החבילה, מה שהעלה אצלי חיוך ונתן לי את התחושה שביצעתי את ההסכם הכי טוב שיכולתי לעשות.
סיפרתי לכל החברים מכרים משפחה וכולם שמחו בשימחתי.
היתקשרתי ל*166 על מנת לבצע את 3 היעדים חינם ואז התגלה לי הנוראה מכל.
אני משלם 26 אגורות לכל היעדים ותוסיפו לזה עוד 30 אגורות השלמת שיחה. קיבלתי חום ואז הבנתי שנפלתי עם חבילה שגרועה בהרבה ממה שהיה לי באורנג' שם שילמתי 30 אגורות לכל היעדים מבלי התחייבות.
ניסתי להבין למה הטעו אותי ואני מתייחס לפלאפון שלא נתנו לי את כל המידע הזה.
וזה לא רק טעות של זהבית שלא לחצה במחשב על הלחצן שמברר אם אני משלם השלמות שיחה ליעדים אחרים, אלא גם טעות של נציגים אחרים שדיברתי איתם.
למזלי אני תמיד מברר הרבה פעמים ועליתי על הטעות עוד באותו ערב אך מצידה של פלאפון היא לא ביצעה את עבודתה כנדרש ונתנה לי להיתקע עם מכשיר שבו יש מסלול לא משתלם כמו שאמרה לי נציגה באותו ערב איתה דיברתי כ50 דקות.
אותה נציגה באותו ערב אמרה לי שאכלתיאותה במילים עדינות וניסתה לעודד אותי עם צופר של כ30 דקות חינם ( משהו כמו 10 שקל דבר שהשפיל אותי) ופלאפון מצידה לא יכולה לעשות כלום בנידון.
כספי סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר פדידה בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766. תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה