פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הונאה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ב17 בינואר 2007 נכנסתי לסניף פלאפון ברעננה לתקן את המכשיר שהיה לי. זה היה מכשיר מחודש לאחר שבאוגוסט 2006 התקלקל מכשיר הפלאפון שלי (סמסונג 2000I) ולא ניתן לתקנו. הציעו לי לשדרג למכשיר חדש והסכמתי כיון שהבנתי שהמכשיר שברשותי, כיון שאינו חדש עוד, מועד לתקלות חוזרות ונשנות.
הנציג בדק, הציע לי מכשיר זול יחסית (10*36) וחבילת דקות כלולות. הוא אמר שעל אותה כמות שיחות שאני מבצעת כיום אשלם פחות. מיהרתי (כל ההמתנה כבר לקחה הרבה זמן) והאמנתי לו וחתמתי.
לאחרונה שמתי לב שבחבילה שלי - דקה ראשונה נחשבת לפחות ל-60 שניות, וכיון שאני עושה הרבה שיחות קצרות (10 שניות) - מספר הדקות שלי התנפח מאוד. גם כשאני גומרת את מכסת הדקות - כל דקה מעבר עולה 60 אג', אך שוב - גם על שיחה של 10 שניות אני מחויבת ב- 60 אג'. בעת שהייתי תקופה בבי"ח הגיע חשבוני ל- 500 ש"ח למרות שהרבה מהשיחות שלי היו קצרות ביותר!!
בקשתי לעבור למסלול שבו היחידות הן של 12 שניות ונאמר לי שאני בהתחיבות של 36 חודשים. עם זאת, הציעו לי לעבור למסלול אחר בהתחיבות של 24 חודשים בו אשלם 15 ש"ח ואקבל דקה ב- 49 אג, עם.מינימום תשלום לחודש של 50 ש"ח. אני שוקלת לעבור אך רציתי לבדוק האם אכן אני מחויבת ל-36 חודשים. הם שלחו לי את ההסכם עליו חתמתי. אכן מופיעה שם תקופה מיוחדת שבמהלכה יש קנס אם יוצאים, אולם לא מפורט אורכה. התקשרתי שוב והנציגה של שירות לקוחות אמרה שהתקופה המיוחדת כתובה בנספח אחר להסכם וכשחתמתי - חתמתי שקראתי אותו.
אני כבר לא זוכרת מה בדיוק קראתי ומה לא. מה שבטוח - שהנציג הראשוני ששכנע אותי לעבור מהמסלול המעולה שבו הייתי (10 יעדים נבחרים וזולים) כי אמר(לפי זכרוני. איני זוכרת את הניסוח המדויק שהוא השתמש בו אך זה מה שהבנתי מדבריו) שעל כמה שאני מדברת עכשיו אשלם פחות. הוא ערך בעצם חישוב לא נכון כיון שלא התחשב בשיחות שלי עצמן אלא רק בכמות הכוללת של הדקות ולא בכך שהשיחות שלי קצרות (הייתי מצפה מהמחשב של פלאפון לעשות חישוב אמיתי בנדון).
כעת לכאורה אני מחויבת לפלאפון לפחות לעוד 26 חודשים ל- 50 ש"ח.
האין זו הונאה שהנציג אומר דבר אחד (או משכנע שאבין דבר אחד) אך בהסכם ובנספחיו כתוב אחרת?
מה ניתן לעשות?
לאחר 7 שנות ותק בפלאפון אני מצפה לקצת יותר הגינות. הייתי לקוחה מרוצה שלהם אך עכשיו אני לא שמחה להיות לקוחה של חברה שהטעיה והונאה היא דרכה.
כספי סוג הנזק :
לאפשר לי חזרה למסלול 10 יעדים שהיה לי או לאפשר לי מסלול לפי 12 שניות החל מהדקה הראשונה אבל בלי התחייבות ובלי תשלום חודשי !! פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' ספרא בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766. תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה