פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
4 פעמים של נסיונות להיתנתק מ"החברה" הזות נושא התלונה:
‏יום שישי ‏03 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
חוצות המפרץ ובכלל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
זוהי דעתי ונסיוני שלי בלבד.
חוצפה!

בתאריך 03.08.07 היתי בסניף חוצות המפרץ, ופיזית בקשתי להיתנתק מה "חברת הסלולר-פאלפון".
כמובן שנאמר שראה את אצמך כמנותק.אבל לא כך המצב, לאחר 3.5 חודשים אני ראיתי שלוש חשבונויות במייל! ועוד על תאריכים שאני היתי כביכול מנותק. התקשרתי מייד-->נאמר שלא היתה בקשה, ונרמז שהמסמך המצולם שהיה בראשותי מהפגישה הראשונה דהינו "בקשת ניתוק" יכול להיות לא אמיתי...
שלחתי להם את הפקס של "בקשת ניתוק" ונאמר לי שיחזרו אלי ברגע שיתקבל הפקס. לא כיבלתי שום טלפון , התקשרתי פעם שניה--> נציגת שירות לקוחות אמרה שהיתה טעות והניתוק בוצע ב תאריך 11.11.07 באיחור של 3 חודשים ושיוחזר לי הכסף על 3 חודשים שחויבתי סתם.
תארו לעצמכם מצב שאתם לא משלמים או לא עומדים בהתחיבויות כלפי אחד החברות האלו....... ועוד במשך3 חודשים......
ואז אני מקבל עוד חשבונית! בפעם השלישית--> בתאריך 22.11.07 אני מתקשר פעם נוספת.
בפעם הזות נאמר שקו נותק באמת בתאריך 11.11.07 ושעל החשבונית האחרונה אני י זוכה בנוסף.

אני עוד מחכה לזיכוי.......

עלבון ו סוג הנזק :
פיצוי כספי והתנצלות אמיתית פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר לדה בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה