פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התעללות בנכים !!! נושא התלונה:
‏יום שני ‏03 ‏דצמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
יש ברשותי מכשיר טלפון ויש ברשותי גם קו לא פעיל רציתי להצליב בין המכשיר לקו. יש לציין שאני נכה, ומבריאה ממחלת הסרטן ובתקופה המדוברת גם נמנעה ממני היכולת לדבר ולכן ביקשתי מבחור מסויים לברר בעבורי בטלפון אם יש אפשרות להצליב בין קו ששייך לי ומכשיר ששיך לי.
כיוון שפלאפון לא יכלה לשלוח נציג מטעמה לביתה של גברת נכה ודרשה שהנכה תגיע למרכז שירות , הבחור ביקש לדעת אם ניתן להפעיל את המכשיר ה"ספציפי" שבידיו כדי שלא לגרום לנכה להגיע עד למרכז השירות, לבזבז כסף נסיעות ולהמתין הרבה זמן לחינם.
אחרי שיחה של שעה וחצי עם נציגי שירות שונים הוצאנו את מספר הזיהוי של המכשיר שבידי ונקבע כי הוא מכשיר "ברזל" וניתן לבצע את הפעולה עם המכשיר ( אגב - הוא שלי). ביקשנו לרשום הערה זו במחשב וגם לציין את הגעתי כדי למנוע מגברת נכה עיכובים וטעויות . ביקשתי מהבחור לבצע עבורי את המשימה והוא דרש סכום הולם עבור שעת שירות שכזו. הוא הגיע למרכז השירות, המתין כשעה וחצי וכשהגיע תורו נמסר לו שאין אפשרות לבצע את הפעולה הנדרשת. עלה לי בכסף כל העניין כשבס"הכ יכלתי לקנות מכשיר אחר אבל רציתי למנוע בזבוז כסף מיותר.
מה אם אני הייתי מגיעה למרכז השירות ? אז הייתי צריכה לסבול גם בגוף מעבר לכיס? שלא נדבר על התחושה... בושה וחרפה מצידכם ! הצהרנו וביקשנו אלפי פעם בשיחה למנוע מאישה נכה להגיע למרכז שירות ובמיוחד שלא ייקרה לחינם. איזה פיצוי כבר אפשר לבקש מאנשים כאלו ? אני לא דורשת מכם בכח זכויות נכים אלא בסה"כ רוצה שירות. לא רק שאינכם מסוגלים לספק זאת אלא גם שיד שמאל לא מודעת לקיומה של צד ימין ולמעשיה.
חחח...חחחח נראה לכם שיש פתרון הולם? פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' בוהדנה בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766. תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה