פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מבצע "עולים" נושא התלונה:
‏יום שני ‏17 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בערב חג סוכות, הגיעו אלינו הביתה לאחר תיאום מראש, שני סוכנים של פלאפון ששמם דוד וקוסטה כדי לספר לנו על מבצע עולים של פלאפון ולשכנע אותנו להצטרף. לטענתם,תנאי המבצע הם כדלקמן: 38 אגורות לדקה כולל מע"מ לכל היעדים, שעתיים וחצי בין המכשיר שלי למכשיר של בת זוגתי ( הנמצאים תחת אותו משלם) כל חודש ללא תשלום. במכשיר שלי , יש לדבר בסכום של 70 ש"ח בחודש כדי לקבל עליו זיכוי מלא (סמסונג 640) במכשיר של בת זוגתי יש לדבר בסכום של 20 ש"ח בחודש (סמסונג 650) כדי לקבל זיכוי מלא וכול זאת ללא תשלום חודשי וללא דמי מנוי ( שאלנו אותם לפחות חמש פעמים). כיוון שהמבצע נשמע לנו מאוד אטרקטיבי ושמחנו שאחרי 7 שנים באותה חברה, סופסופ אנחנו מקבלים מתנה שכזו חתמנו על הטפסים ( לא חתמנו על שום טופס המפרט את תנאי המבצע שנאמר לנו או המבצע בפועל כפי שהתברר מאוחר יותר אלא רק על טפסים פורמליים של פלאפון) ואף הוספנו מכשיר שלישי (SK סליידר ) כיוון שנאמר לנו שהוא לא יעלה לנו אפילו אגורה בחודש בתנאי שנבצע בו שיחה אחת,פעם בחודש. עם תום החג, התקשרתי למוקד פלאפון שם התברר לי שמכרו לנו לוקשים.. והרבה.
מסתבר שהמסלול הוא בעלות של 9.9 לחודש לכול אחד משלושת המכשירים ובכול אחד מהמכשירים אנו צריכים לדבר בסכום של 100 ש"ח בחודש כדי לקבל זיכוי מלא.
רק היום, לאחר עשרות שיחות טלפון למוקד וארבע הגעות למרכזי השירות של פלאפון, הצלחנו להגיע לסיכום זמני וזאת כיוון שנציגי פלאפון השונים, שהודו בפנינו שהסוכנים פשוט רימו אותנו וכבר אינם עובדים בחברה. במסגרת סיכום זמני זה, דמי המנוי החודשיים,בוטלו ואיפשרו לנו לבטל את העסקה על המכשיר השלישי אך, בסופו של דבר העסקה הנוכחית גרועה בהרבה מהעסקה שהוצעה לנו במקור. בנוסף יש לציין כי נוצרה אצלנו תחושת עלבון ועוגמת הנפש הן מעצם השקר והן מהטרחה הרבה שנגרמה לנו בחודש האחרון.
אנו תוהים ה היה קורה לו היה מדובר בעולים חדשים מבוגרים, תמימים שאינם דוברים את השפה. ככול הנראה, הם היו סופגים את המחיר.
אנו חושבים שהתנהגות נציגי פלאפון במקרה זה הייתה מתחת לכל ביקורת ולחלוטין לא מקובלת. אנו מצפים לקבל את התנאים שהובטחו לנו במקור
קביעת העסקה על פי התנאים שהובטחו במקור או פיצוי הו פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
שירה אחראית פניות לקוח שם ותפקיד:
תודה על הפנייה.
מר גולדרינג טופל על ידי נציגנו באופן מלא והוסברו לו כל הנושאים.
נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד שרות הלקוחות שלנו
166* או 03-5727766.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה