פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית תשלום ללא תמורה. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
תיאור הבעיה בקצרה-
לפני מס' חודשים הצטרפתי לחברה המוכרת והידועה בשמה "פלאפון".
לצערי, לאחר ביצוע הקניה התברר לי שבמקום מגוריי אין כלל קליטה של חברת פלאפון באזור. התקשרתי מיד לחברה והם אמרו לי שלא לדאוג ותוך חודש, חודשיים גג העניין יטופל.
הבעיה עדיין נמשכת ואין לי קליטה במכשיר וכל דקה-דקה וחצי השיחות מתנתקות.
כשפניתי שוב לחברה הם אמרו לי שהם ישלחו טכנאים ואם אכן יתברר שישנה בעיה של קליטה באזור אני אוכל להתנתק בלי לשלם. לבסוף התברר שאכן ישנה בעיה של קליטה אבל הם מוכנים שאני אתנתק בתנאי שאני אתחייב בקנס של 1800 ש"ח עבור הניתוק. מה עליי לעשות במקרה כזה, להמשיך לשלם בלי שאני יכולה לדבר?! כל עוד הבעיה קיימת אצלם בחברה מדוע עליי לשלם קנס בכדי להתנתק?! זוהי רמאות! לולי ידעתי שיש איתם בעיות בכל המובנים לא הייתי מעיזה אפילו להצטרף לחברת פלאפון.
נעשה לי נזק כספי, צער ועוגמת נפש. מבחינתי זו חברת "פלא-נוכלים" ולא "פלא-פון"!
כספי סוג הנזק :
עזיבת החברה בלי שום התחייבות לתשלום. פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' לורן בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766. תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה