פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פלאפון "שוקולד"< נושא התלונה:
כהן יהודה שם/כינוי:
‏יום שני ‏03 ‏דצמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
קנין שמונה כתובת:
קרית שמונה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני לקוח של חברת פלאפון בערך 4 שנים (עם אותו מספר).
בחצי שנה האחרונה שדרגתי את המכשיר שלי ל LG שוקולד. כמו כן הצטרפתי לשירות התיקונים שמציעה החברה.
רצוי לציין שאני משלם 69 ש"ח עבור המכשיר ו 29.90 עבור שירות תיקונים כולל.
החשבון החודשי שלי כולל הכל נע בין 300 ל400 ש"ח בחודש.
לפני כשלושה חודשים נתלש לי חיבור ההטענה של המכשיר, פלאפון שמחו לתקן לי את המכשיר.
בתאריך הנ"ל חזרה הבעיה, אני בשיא תמימותי כלקוח שמשתמש במכשיר בצורה הרגילה ביותר התרגזתי שמכשיר חדש בן פחות משנה (אחריות יצרן עדיין חלה עליו) מתקלקל בפעם השניה על אותה הבעיה. פניתי לשירות התיקונים של פלאפון שהרי אני משלם על השירות הזה 29.90 ש"ח מדי חודש בחודשו, וזאת השביתה לי את המכשיר ודרשה בשיא חוצפתה תשלום של 294.40 ש"ח עבור מכשיר משופץ בטענה שאני אשם בבעיה. לאחר וויכוח עם ראש האשכול הוא החליט לעשות לי טובה ולתת לי מכשיר משופץ בקנס של 150 ש"ח.
אני שמשלם על שירות התיקונים ורכשתי את אחד המכשירים היקרים ברשת שאני לקוח שלה למעלה מ4 שנים נבזז בחוצפה עזה כשאני מגלה שאין לי ברריה כי התחייבתי לעוד 3 שנים כשרכשתי בשיא טיפשותי מכשיר "יוקרתי" זה.
לאחר בירור עם חברים בפלאפון נתגלה לי שהחברה מכירה את הבעיה במכשיר וכתבה נוהל לעובדים שבמקרה של תקלה כזאת לתקן בפעם הראשונה ובפעם השניה לגבות כסף עבור מכשיר משופץ ללא תלות באחריות יצרן או בזכאות לשירות תציקונים.
החברה הגדולה הזאת "פלאפון" משווקת את אחד המכשירים היקרים בכל הרשתות כשהיא יודעת שקיימת בו בעיה ושהיא מתכוונת לגבות כסף מכל לקוח שחוזר בשנית על התקלה!!!
אני שילמתי את הסכום הנדרש ומושפל שאין לו שום מוצא החלטתי לסיים את ההיתחייבות בפלאפון ולומר להם שהפסידו לקוח ותיק.
עלבון סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר כהן בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה