פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
"שוקולד" נושא התלונה:
cohen yehuda שם/כינוי:
‏יום שני ‏03 ‏דצמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון שמונה כתובת:
קריית שמונה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני לקוח של חברת פלאפון למעלה מ4 שנים אפילו עם אותו המספר.
לפני כחצי שנה שידרגתי את המכשיר שלי לLG שוקולד שנחשב לאחד המתקדמים ביותר והיוקרתיים ביותר.
עלות המכשיר 69 ש"ח בחודש, הצטרפתי גם לשירות התיקונים שמציעה החברה תמורת 29.90 ש"ח בחודש.
החשבון החודשי שלי נע בין 300 ל400 ש"ח בחודש כולל הכל.
לפני כשלושה חודשים נתלש לי מהמכשיר חיבור ההטענה שלו, ניגשתי לשירות התיקונים שעליו אני משלם ולו אני זכאי והוא, תיקן לי את המכשיר בחפץ לב וללא היסוס.
בתאריך הנ"ל שוב קרתה אותה התופעה במכשיר, מיהרתי לחברת פלאפון במטרה לתקן את המכשיר ולהבין איך יתכן שבפעם השניה אותה תקלה חוזרת.
החברה הכינה לי הפתעה קטנה, השביתו לי את מכשיר ואמרו לי שאני צריך לשלם 294.40 ש"ח עבור מכשיר משופץ בגלל שאנני מוציא נכון את המטען מהחיבור במכשיר ולכן נגרם הנזק!!!!
אני, שמשלם הון עבור המכשיר, שמנוי בשירות התיקונים של החברה ושרכשתי את המכשיר לפני פחות משנה כך שאחריות היצרן עדיין חלה על המכשיר
נבזז על יד החברה שאני לקוח וותיק שלה.
לאחר וויכוח עם ראש האשכול בסניף הוא ממש החליט לעשות לי טובה ואמר לי לשלם רק 150 ש"ח עבור מכשיר משופץ.
אני מושפל עד עפר הבנתי שאין לי מה לעשות מלבד לתת להם לבזוז אותי ולסיים את התחייבותי לחברה ל3 שנים ולומר להם שלום ולא להיתראות!
לאחר בירור עם כמה אנשים בחברה נודע לי שהחברה מכירה היטב את הבעיה במכשירים הללו ואפילו הפיצה נוהל שאומר לתקן ללקוח את הבעיה בפעם הראשונה ואילו בשניה להשבית את המכשיר ולגבות תשלום.
החברה הגדולה הזאת "פלאפון" משווקת מכשיר במחיר בין היקרים בארץ כשהיא יודעת שיש בו פגם ומצפה לגבות תשלום מכל לקוח שיחזור בשנית עם אותה התקלה!!!
כספי סוג הנזק :
הפסקת מכירת LG שוקולד ופיצוי ללקוחות שבבעלותם המכשיר או תיקון לכל בעיה ללא חיוב כל עוד חלה אחריות יצרן או שהלקוח מנוי בשירות התיקונים פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
מדובר באותה תלונה, ראו שם ותפקיד:
מדובר באותה תלונה, ראו תשובה בתלונה 26511 תגובה:
מדובר באותה תלונה, ראו תשובה בתלונה 26511 פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה