רמאות של איש המכירות |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני כחודש וחצי הגיע אלינו הביתה נציג מכירות של חברת פלאפון. הפגישה נקבעה ליום שישי בצהרים, הזמן היחיד בו אני בבית, הנציג הגיע באיחור ניכר, לכן כשומר שבת היתי לחוץ לסיים את הפגישה מהר. הנציג הציע לי מכשיר בחינם, ללא דמי מנוי וכו', ופעמים רבות חזר והדגיש שאם לא מדברים לא משלמים, ודאי שחתמתי.. לאחר כשבועיים נשתבש הפלאפון והתקשרתי למוקד השירות שם אמרו לי, שללא קשר לשיבוש, אני משלם 20 ש"ח לחודש על המנוי, לו ידעתי לא היתי נכנס לעיסקה זו ואין לי הכנסה לשלם על הוצאה זו. ראוי לציין שבחוזה אין התיחסות כלל למסלול ולחיובים הנובעים ממנו אלא כל מיני התחיבויות והגדרות של הלקוח, הספק וכו' ותו לא. איש המכירות לא השאיר פרטים ומספר, ובמוקד אומרים שאינם מכירים את אנשי המכירות ואין זה מעינינם. מה עלי לעשות?
|
כספי |
סוג הנזק : |
לבטל את התשלום |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|