פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש. נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏11 ‏דצמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ת"א סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני וכל בני משפחתי לקוחות של חברת פלאפון כ-3 שנים בערך.
לפני שבועיים ניגשתי לחברת פלאפון עם מכשירי החדש (מוטורלה דור 3 בן שלושה חודשים בדיוק!)- כשהמסך לא עובד. במסגרת האחריות, הוא נמסר לתיקון ואחרי מספר ימים חזרתי לאסוף אותו. השבוע, ארעה אותה התקלה ב--ד--י-ו--ק.
חזרתי שוב לחברה. שוחחתי בנימוס עם פקידת השירות שהבטיחה לי יחס מועדף עקב המקרה המצער. היא אמרה לי שתוך מקסימום 40 דקות, המכשיר שלי יהיה מוכן ומזומן וציינה את השעה 15:10 על הדף.
חזרתי בשעה הנקובה ונאמר לי שעדיין עובדים על זה- שאחזור עוד כמה דקות. חזרתי אחרי 10 דקות, ושוב פטרו אותי. וכך עוד 4 פעמים. הסברתי להם שעשיתי פסיכומטרי בבוקר ושאין לי כוח פיזי/נפשי לכל המצב הממולכד- עוד כמה זמן אשב פה? מלכתחילה לא ביקשתי שהמכשיר יתוקן היום כפיצוי ובכ"ז באתם לקראתי... אבל הזמן עובר ועובר ואין תוצר.
בפעם האחרונה שבה ניגשתי, בשעה 16:00+, שוחחה איתי פקידה חצופה שהתבלבלה וחשבה שהשם שלי הוא "ממי" וסירבה לקחת אחריות, עוד לפני ששמעה את הטענות המוצדקות שלי עד הסוף. היא קטעה אותי ואמרה "נו.. אמרנו לך לחזור ב15:10" כשהערתי לה שהשעה כבר אוטוטו 16:10 היא שאלה "נו מה את רוצה שאני יעשה?" לאחר מכן, היא ביקשה שאחכה בצד בזמן שהאחראית שלה בודקת מה קורה. המשכתי לעמוד שם כמו גולם בעוד שהיא לא החליפה מילה וחצי מילה עם האחראית שלה שהייתה עסוקה בלהקטין ראש, להתרוצץ ולצאת מגדרה כדי לרצות לקוח עסקי.
עזבתי בזעם כשהבנתי ששום דבר לא יעשה בנידון. חזרתי אתמול, כעבור יומיים. האחראית הסבירה פנים ואמרה לי ש"זהו, הכל חדש. החלפנו אותו" היא הציעה לי 30-40 דקות זמן אוויר כפיצוי על הברדק וחשבתי לעצמי ש"סוף טוב- הכל טוב".
כשחזרתי הביתה נחרדתי לגלות שזה בכלל לא המכשיר שלי. כל ההודעות נמחקו, המקשים הצדדיים מושחתים משימוש-יתר וגוף המכשיר מלא שריטות. למען השם, ניסיתי לכתוב SMS וכל האותיות בטור הימני לא פועלות אלא אם כן לוחצים עליהן 7 פעמים בחוזקה. זה מכשיר בלוי ומשומש. פשוט לא להאמין.
פלאפון- עצוב לגלות שאתם גנבים, מושחתים ורמאים. אני מאוכזבת עד עמקי נשמתי מכל עוגמת הנפש שאתם גורמים לי בשבוע אחד. האם גם חברת פלאפון היא חברה בזיונית שמנסה לעשות קומבינה על הלקוח הפרטי? מסתבר שכן. שום קרמבו עטוף בעטיפה כחולה לא יחפה על היחס המזעזע שנתתם לי.
תודה רבה.
עוגמת נפש סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי בחברתנו יצר קשר עם גב' יאטקובסקי בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766. תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה