פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תגובה שקרית של פלאפון נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
מרכז התקנות כרמיאל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני מזועזע לחשוב שחברת פלאפון עובדת בדרכים נלוזות ומוסרת תגובות שקריות.
תלוני הראשונה הייתה:
1. בתאריך 7/10/2007 התקנתי דיבורית (התקנה חוזרת) בסניף החברה בכרמיאל (מס' הזמנה 39111370).
2.בנסיעתי לאחר סיום העבודה גיליתי שהרדיו אינו פועל. חזרתי למרכז ההתקנות וגיליתי לתדהמתי שמרכיב הדיבורית שכח לחבר מחדש את כבלי הרדיו.
3.באותו ערב, לאחר שחניתי ליד ביתי, העירו לי ילדי שדלתות הרכב אינן נעולות. נדהמתי משום שלפני כן נעלתי את הרכב באמצעות השלט. משבדקתי זאת, גיליתי שלפתע-
א. אין לי נעילה מרכזית, אלא רק דלת הנהג ננעלת.
ב. התאורה אינה פועלת עם פתיחת הדלתות.
ג. תאורת פתח מפתח ההנעה (סוויטש) אינה פועלת.
ד. וחמור מכל, פתיחת הדלתות אינה מפעילה את האזעקה (כנראה בקשר לסעיף ב לעיל).
4.חזרתי למחרת היום למרכז ההתקנות בכרמיאל, אולם המתקין לא הצליח למצוא את התקלה. הוא טען שהבעיה בהתקן שנמצא מאחור תא הכפפות.
5.פניתי לשני מוסכי קיה בכרמיאל ובנצרת, אולם הם סירבו להתעסק עם התקלה והפנו אותי שוב למתקין הפלאפון. לטענתם, מאחר והוא ניתק התקני דיבוריות קודמים, כנראה שהוא ניתק גם את הכבל המחבר את ההתקנים המפורטים בסעיף 3, ועליו למצוא את החוט המנותק.
6.משלא הייתה לי ברירה אחרת פניתי לחשמלאי רכב, והוא אכן גילה נתק בכבל חשמלי באזור בו עבד מתקין הדיבורית.
7.תיקון זה עלה לי 180 ₪, תיקון שלדעתי עליכם לשאת בתשלום.
8.עד עתה זלזלה פלאפון בפניותי ולא השיבה, הן לפנייתי באמצעות המייל (מייל ב 15/10, ב 16/10 אישרתם את פנייתי והובטח שנציג שירות יפנה אלי, משלא נוצר עמי קשר פניתי אליכם שנית ב 18/10) והן באמצעות הפקס בתאריך 3/11/07.

על תלונה זו נמסרה תגובת פלאפון:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר ברוך בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

תגובת פלאפון הינה שקרית- הם לא יצרו עימי כל קשר ופנייתי כלל לא טופלה!!!!
כספי סוג הנזק :
התחייבות להיות ישרים ולהשיב תשובות ותגובות אמת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי בחברתנו יצר קשר עם מר ברוך בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה