פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך טיפול בתלונה קודמת נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר טיפול בבעיה הקודמת המכשיר החדש לאחר תקופה קצרה עושה את אותן בעיות של המכשיר הקודם, המכשיר נמצא בתיקון מס' פעמים שבפעם האחרונה נענתי בתשובה של "נגמרה האחריות יצרן למכשיר הנ"ל" ששאלתי כמה זמן זה אחריות יצרן וקיבלתי תשובה של שנה כאשר המכשיר סופק לי ביוני זה אומר שנשאר עוד חצי שנה אמרו שאחריות היצרן היא עוד מהמכשיר הקודם, שהתיקון יבוצע בפעם האחרונה ולאחר מכן יהיה בתשלום.

המכשירים של פלאפון עלובים ולא מתקדמים,אין באפשרותם לספק שירות בסיסי שניתן בכל חברה אחרת ויחד עם זאת דורשים מחיר גבוה ליציאה מההתחייבות אצלהם, כרגע נמצא בידי מכשיר שטרם מלאו לו חצי שנה ואינו מתפקד כראוי ואין באפשרותי לעשות כלום בנושא.
אבקש טיפול מיידי בבעיה הזו
פתרון לבעיות במכשירים שלכם או הסרת התחייבות פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' בן גיאת בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766. תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה