פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עדיין ממשיכים לשקר - העיקר שיראו טוב נושא התלונה:
גולן ירון שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בהמשך לתלונתי על הסוללה ש"נעלמה" (26/11/07) - חבל שהאתר מפרסם את תגובת החברה מבלי לשאול את המתלונן או לפחות לתת לי אפשרות להגיב על תגובתם שכן בתגובה של חברת פלאפון הם כותבים שכביכול אחראי פניות הציבור שלהם חזר אלי דבר שאינו נכון כלל וכלל - הם בחרו (כנהוג במקומותינו) את הש.ג. התורן - ובמקרה שלי את אחראי מוקד התיקונים שיחזור אלי, אדם שכניראה שמלבד היכולת לומר לי (באיחור של מספר חודשים) כמה שהוא מתנצל - יכול היה רק להציע (שוב באיחור של הרבה מאד זמן) שיתנו לי סוללה מקורית כפי שמגיע לי - מה שניקרא מעט מדי ומאוחר מדי!
ולכן נושא הפנייה בהחלט לא טופל!!!
+כספי סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר גולן בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה