פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
השירות הכי גרוע שקיבלתי אי פעם!!!! נושא התלונה:
קדוש יערית שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני יותר מחצי שנ "שידרגתי" את מכשיר הטליט שלי למכשיר סמסונג. עוד באותו היום שקיבלתי את המכשיר התחילו התקלות. הטלפון נכבה ונדלק לבד, מבצע הוסםת מספר במקום חיפוש מספר, כשניסיתי לחייג המסך ניתקע או הפך לחצוי ועוד שלל רחב של תקלות!!! במשך כל התקופה ביקרתי מספיק פעמים במרכז שירות ותיקונים בלוד ע"מ שסופסוף אקבל את התמורה המינימלית לכסף שאני משלמת עבור המכשיר!! כעבור חצי שנה ולאחר בזבוז של כעסים מצידי החליפו לי את החומרה של המכשיר מכיוון שהוא לא נדלק כלל, העניין היה שכל הזיכרונות והתמונות שהיו שמורים במכשיר נמחקו לעד ולא ניתן היה להציל אותם. מנהל המעבדה הבטיח שהוא באופן אישי יטפל בבעיה שלי ושלח את המכשיר למעבדות של סמסונג כדי לנסות להחיות את הזיכרונות והתמונות וכמובן הבטיח שכעבור שעתיים יצור איתי קשר לוודא שהמכשיר עובד הפעם כראוי מיותר לציין שלא חזר אלי אותו בחור נחמד לוודא תקינות של המכשיר ולא להודיע לי מה קורה עם הזיכרוות של הפלאפון.ושוב לאחר תקלות חוזרות ותיסכול מרמת השירות המחפירה ולאחר "איומים" מצידי שהפעם אני לא חוזרת עם המכשיר התקול הביתה ושאני מוכנה לשלם את כל ההתחייבות ולעזוב את החברה הוחלט "לפצות" אותי ולהחליף לי את המכשיר עצמו שוב למכשיר "מתקדם" יותר וניתן לי במקום הסמסונג מכשיר באותה רמה של LG. אבל כמובן שבכל פעם שיש פיתרון מתלוות אליו בעיות חדשות אחרות!! הובטח לי שאת התמונות שבמכשיר הפעם ישלחו אלי במייל תוך שעה-ההבטחה הזו היתה ביום רביעי שעבר 12/12/07 באותו היום יצרתי קשר עם מוקד השירות הטלפוני לברר מדוע לאחר 4 שעות עדיין לא נשלחו התמונות ונאמר לי שאחרי השעה 16:00 יהיה נציג במעבדה שיוכל לטפל בבעיה שלי. הגיעה ועברה השעה 16:00 של אותו היום ושל היום למחרת ועדיין לא קיבלתי את התמונות. ביום שישי האחרון 14/12/07 יצאתי שוב קשר עם המוקד הטלפוני ונאמר לי ששוב שאין כרגע אף אחד במעבדה שיוכל לברר את העניין ושני יצור קשר ביום א' 16/12/07 בצהריים במידה ולא נישלחו התמונות ביקשתי לוודא שהנציג כתב את המייל שלי בצורה נכונה ונמסר לי כי רק ביום א' ניתן יהיה לברר זאת. שוב היום 16/12/07 יצרתי קשר עם המוקד ושוב ענה לי נציג נחמד שאמר שיפתור את הבעיה שלי ויצר קשר עם המעבדה שם נאמר לו שתוך חצי שעה ישלחו לי את המייל ושהוא יצור איתי קשר בחצי שעה הקרובה ע"מ לוודא שקיבלתי את המייל גם ממנו ביקשתי לוודא את הכתובת של המייל והוא אמר שזו הכתובת שקיימת אצלם. עברה לה שעה ולא חזר אלי אף אחד!!! התקשרתי שוב ודיברתי עם עוד נציגה נחמדה שאמרה שהיא לוקחת אחריות אישית(אחלה ססמא!!) על התקלה ושהיא תוודא שהכל מתבצע. בעודי איתה על הקו נאמר שהנציג טעה בכתובת והוסיף רווח ולכן המייל לא הגיע כי נשלח לכתובת שגויה!!! הנציגה נתנה למעבדה את המיל הנכון ונאמר לי שבדקות הקרובות ישלח אלי המייל, בדקות אלו ממש לאחר כרבע שעה סוף סוף קיבלתי את המייל המיוחל רק שהקבצים שצורפו אליו היו פגומים ועדיין לא קיבלתי את התמונות!!! ביקשתי לדבר עם מנהל מספר רב של פעמים והתשובה שניתנה לי שמנהל לא יוכל לעשות דבר ועד שהוסכם להעביר אותי למנהל נאמר לי שאני צריכה לחכות שעתיים או שפשוט לפנות דרך האתר.. תשובה "למופת!!!"
חברת פלאפון נמאסתם!!!!!!! חבל על העצבים שלי וחבל על הנציגים שלכם שסופגים את התסכול!!!!!! אתם חברה שאמרוה לתת שירות ללקוחות ולא לגרום ללקוחות להתחנן לקבלת שירות,הרי זו העבודה שלכם!!!! ואני לא קיבלתי שירות ולא מענה ולא פיתרון!!!!!!!!!!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
לקזז את הקנס של הניתוק מכם ולעבור לחברה אחרת!!!!! פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי בחברתנו יצר קשר עם גב' קדוש בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה