פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עברתי אלייכם . איזה טעות נושא התלונה:
מזרחי צחי שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
חוצות המפרץ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב
כחודש לפני שיצא החוק של ניידות המס עברתי מסלקום אלייכם, לפלאפון.
כחודשיים לפני רדפה אחריי מנהלת המכירות העסקי שלכם ולא הרפתה, תעבור ,תקבל ,תבוא ,תהייה מרוצה וכוליי וכוליי. ובסוף עשיתי את זה ומכייון שזה היה לפני חוק הנידדות , נדפקתי כי שום הטבט מעבר מחברה לחברה לא קיבלתי.
הבקשה שלי היתה מכשיר שפשוט שיוציא ויקבל שיחה ,קל ופשוט לתפעול עם בטרייה ואורך טעינה גבוה. קבלתי מכשיר שלא שומעים בו טוב הבטרייה שנטענת כל הלילה נגמרת לה כבר ב 4 אחר הצהריים והמכשיר לא נעים בכלל לשימוש ,כאילו ישב מהנדס שיעודו לסבך את התפעול, וכבר אז ידעתי שאכלתי אותה. את מכשיר הסלקום שלי לא ניתקנו בשביל שאוחל להודיע לכל המתקשרים על המס החדש שלי, וטוב שעשיתי כך כי כבר בשבת הראשונה קיבלתי שיחה לסלקום וחבר אמר שאני לא זמין בפלאפון, לאחר בדיקה קצרה הסתבר שלא היתה אפשרות להוציא ולקבל שיחה וזאת למשך שלוש שעות בערך. למחרת דיברתי לא מעט זמן עם נציגת השירות שלכם שאמרה בפשטות עזוב הכל ותגיע למרכז השירות. אני בעל מס עסקים שמפורסמים בעשרות אלפיי שקלים במדיות השונות . אין מקום מבחינתי לטעויות של אותה חברה שמכשיר הסלולרי שלי שייך לשרותיה, בשום פנים ואופן לא. ביקשתי להחליף את המכשיר ועברתי טלעות בטל. אותה גברת הבטיחה לחזור אליי בתוך יום או יומיים אך לשווא . אני זה שחיפשתי את תשובתכם שלישית במס, הסברתי שוב הכל מהתחלה,ושוב אמרה אותה גברת שמייד תחזור אליי, וכלך עשתה ובישרה לי שקבלה אישור "מיוחד" להחליף לי את המכשיר לדגם ספציפי אחר. כשבועיים לאחר מכן יצאתי לסדור באזור הצ'ק פוסט בחיפה ואז קיבלתי טל מהחנות שלי ישירות לסלקום מכיוון שאפילו לא ידעתי שמכשיר הפלא שלי שברשותכם פשוט לא עובד ,לא מוציא שיחה ושיחה שמתקבלת עוברת ישירות למזכירה האלקטרונית. העובדת שלי בישרה לי שמכיוון שלא עניתי לטל ,לא היתה לה תשובה חד משמעית ללקוחה והפסדתי מכירה . כאן כבר הבנתי שלא רק שאני לא נהנה ממכשיר חדיש ושירות טוב אלא אני מתחיל כבר להפסיד כסף ואני עדיין לא חודש אתכם. עזבתי הכל ועפתי לנקודת השירות שלכם בחוצות המפרץ.הגברת הלא נחמדה שישבה מולי שמעה אותי וראטיתי על עינייה כמה זה מעניין אותה האכזבה שלי . ואז הביאה את המכשיר החדש שהובטח לי לשדרג ולתדהמתי כמעת אותו המכשיר כמו שיש לי רק יותר עבה גדול ומגושם. פשוט בושה. צפיתי בעיות גם במכשיר הזה ולביקשתי מכשיר חדש יותר . מטרתי בכלל היתה לראות איך אני מתנתק מכם .כשקיבלתי שלילי לגבי מכשיר אמרתי שלא מוצא חן בעיניי אמרה הפקידה ,אין בעיה תשאיר 2700 שקל וננתק אותך מאיתנו . ביקשתי מנהלת ולהפתעתי קבלתי את אותה התשובה. היתכן ????? ויש עוד הרבה תיכן בשיחות אין לי פשוט כח לכתוב . בסלקום כבר קיבלתי הרבה יותר מהכל . זה היחס שלכם ללקוחות חדשים ? . לא מקובל עליי בכלל . לכן אני פונה כאן אלייכם . האמת היא שאני מאוד שש להתנתק מכם אבל אני נותן לכם את האפשרות לפתור כאן ועכשיו את הסוגייה הזאת. כמה מדהים שכל המשפחה שלי ושתי חברים שלי רצו ללכת בעקבותיי ולעבור לפלא . נכון לרגע זה עצרתי אותם בזמן . אבכש טיפול בהקדם .תודהץ
עוגמת נפש סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר מזרחי בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766. תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה