פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פלאפון גרוע... נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כמה חודשים רכשתי מכשיר בפלאפון, מכשיר בעייתי מאד החל מהימים הראשונים. נציג השירות שמכר לי את המכשיר הסתיר ממני, מסתבר בדיעבד, מידע רב וחיוני.
המכשיר מסוג מוטורולה V3 לא עומד בכמעט אף אחד מהתכונות המיוחסות לו ברמה מקצועית, הדיבור בדיבורית אינו מתאפשר כמו שצריך, צריך להחזיק את המכשיר ממש קרוב לפה כדי שישמעו אותך, המצלמה מצלמת תמונות של יוצאי שב"כ (מפוקסלות, כדי שלא יזהו את המצולם מפאת צרכי ביטחון...) והראשונה בהם - חיבור למחשב.
ימים לאחר הרכישה היקרה - 50 ש"ח בחודש!!! פניתי כי אי אפשר היה לחבר את המכשיר למחשב - וכיאות לפלאפון הועברתי מאחד לשני תוך בזבוז זמן של שעות רבות... ובסוף אמרו לי להמתין כמה שעות (5) נוספות כדי שהמחשב יוריד עדכונים מהמכשיר... בסוף הוא תקע את המחשב ו.. אין.
היום, לאחר שהייתי מאד עסוקה ולאחר כל התיזוזים מפלאפון... מיואשת !!!! פניתי שוב, החלטתי שהפעם אני לא אתייאש - כמה זמן אפשר להיות עם מכשיר כזה גרוע???
מה מתברר? שלקוחות 013 ברק לא יכולים להנות מהמכשיר הזה בחיבור למחשב, עובדה מאד חשובה שכמובן לא נמסרה לי בעת רכישת המכשיר, הציגו אותו כמכשיר משובח, יוקרתי ועל כן - יקר!!!
ושוב--- שעות אני מדברת עם פלאפון, מסבירה, מסבירה ושוב מסבירה... מבקשת לשלוח לי את התשובות שנתנו לי (בדיחות לא מצחיקות אותי לפחות) בכתב ושום דבר.... אחרי שעות הסבירו לי שאני יכולה לשדרג - כלומר לרכוש למעשה עוד מכשיר בעוד 50 שקל בחודש... הלו???? יש שם מישהו???? בעיות קליטה חמורות.
לא רק שאני לא יכולה להשתמש במכשיר שמכרו לי אותו כנהדר והתברר כמכשיר מיושן ושהפונקציות שלו לא פועלות אני צריכה לקנות חדש???
ואז עוד בשיא הטירוף... הציעו לי ללכת למעבדת שירות, הסברתי - הוא לא מקולקל!!!! הנציג שלכם בעצמו אמר שהבעיה היא שאני מחוברת לברק ושמצידו אני יכולה ללכת להוריד תוכנות ולצרוב ולהעתיק למחשב אצל השכנים... פתרון מאד יצירתי, אך לא מקובל עלי ובוודאי שלא על שאר הלקוחות ולא בשביל זה שילמתי ועודי משלמת מחיר כה יקר...
ואחר כך עוד הברקה שאני פשוט חייבת לשתף - העיקר שאת מצליחה לשוחח איתי עכשיו, לשוחח מהמכשיר... נו באמת תודה. פעם הבאה תמכרו קופסאות קוטג' עם חוט במחיר כזה...

לא התכוונתי להיות כל כך צינית, קרינה סלולארית של שעות בשיחה עם מוקדי השירות שלכם כנראה עושות את זה לבן אדם........

מצפה לתשובתכם המהירה.
ועלבון ובזבוז זמן יקר וכספי... סוג הנזק :
החלפת המכשיר פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר.גב' לוי טופלה על ידי נציגי חברתנו . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה