פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיסקה במירמה נושא התלונה:
‏יום שני ‏15 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניו סביונים, יהוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לכבוד חברת "פלאפון"
אני כותבת מכתב זה לאחר מסכת מלחמות ועינויים של ממש! אין מילים לתאר את עוגמת הנפש הזלזול והביזיון שהעניקה לי חברת פלאפון שמתיימרת להצטייר כדוגלת בשירות "עם הפנים ללקוח".
אני לקוחת פלאפון מזה כ-3 שנים וממוצע התשלום החודשי שלי הינו 450 ₪.
ברשותי מכשיר מדגם סמסונג מיותר לציין שחודש אחרי רכישתו התגלה כאכזבה גדולה וכמכשיר פגום פשוטו כמשמעו, כי בטח ובטח מכירים אתם את "טיב" המכשירים שאתם מוכרים ללקוח במחיר של 98 ₪ לחודש...
בתחילתו של חודש אוקטובר נגשתי לנציג מכירות בשם ניצן בקניון סביונים ביהוד, בשביל לברר מה אוכל לעשות עם מכשיר זה. בתחילת השיחה הבהרתי לו בצורה חד משמעית שאינה משתמעת לשני פנים שאנני מעוניינת בשום תשלום נוסף ושום התחייבות, וכן הבהרתי לו שנותרו לי עוד כ-5 תשלומים של 98 ₪ שבסופם לא אשתמש יותר במכשיר עקב נסיעה ארוכה לחו"ל.
הנציג הציע לי בחירה מתוך שלושה מכשירים וזה התעקש שהעסקה בחינם ללא שום התחיבות ותשלום. התרתי בו שוב ושוב ואף איימתי עליו שלא יטעה אותי כי מספיק סבלתי מחברת פלאפון, הוא הרגיע אותי ואמר שזה לא מצריך ממני כלום רק הוספה של מספר חדש למכשיר הישן... הסכמתי . "מה יש לי להפסיד? זה לא מחייב לכלום ולא עולה לי כלום......."
בסוף השיחה אמר לי הנציג שאני "נמצאת בעסקה הכי גרועה שהוא נתקל בה" ו"שאת משלמת הרבה כסף סתם", והציע לי עלות תעריפית נמוכה יותר של 179 ₪ ל-350 דקות שיחה , אמרתי לו שאם זה יוזיל ויוריד לי את התעריפון בחמשת החודשים הבאים אז ברור שאין לי בעיה עם כך. לפני עזיבתי את העמדה רציתי להיות בטוחה שוב שזה לא יחייב אותי ולא יעלה לי תשלום נוסף והוא הבטיח לי שזה כך ואף סימן במסמכים שהביא לי את הפסקאות שמראות את הנאמר ואף הגדיל לעשות ומסר לי את מספר הטל' האישי שלו (שלימים התגלה כשגוי.......) כדי שאהיה רגועה...
לאחר כפחות מחודש קיבלתי חשבון גבוה ופניתי למרכז השירות הטלפוני ב-166* כדי לברר את פשר החיוב. נתקלתי באטימות בבורות ובחוצפה מצד נציגת השירות וביקשתי שתחזיר אותי לתעריפון הקודם שהתגלה כיותר זול ומשתלם עבורי, והיא הודיעה שאין אפשרות לעבור מסלול ושאני מחויבת אליו למשך 36 חודשים. אין מילים בפי לתאר את גודל התדהמה שאחזה בי!!! עד לאותו רגע לא ידעתי כלל שאני תחת מסלול מסוים, כל שכן תחת התחייבות ל- 36 חודשים!
לעולם לא הייתי מתחייבת לתקופה כ"כ ממושכת בעודני יודעת מראש שאשתמש במכשיר חמישה חודשים בלבד!
מנקודה זו מסכת העינויים רק החלה, חברת פלאפון פתחה במלחמת התשה נגדי.
יום יום במשך שבוע ימים התקשרתי ל- מרכז השירות הטלפוני 166* נתקלתי בחוסר ידע ואטימות מצד הנציגים והתחננתי לדבר עם גורם בעל סמכות או מנהל כלשהו כדי לקבל מענה הולם. ולאחר שבוע של המתנה חזרה אלי גברת בשם אורה, מנהלת ממדור כספים, טענתי בפניה את כל הסיפור והדגשתי לה שאני מתכוונת ללכת עם זה הכי רחוק שיש מכוון שהצדק איתי. גוללתי בפניה את כל הצעדים הבאים שאני מתכוונת לנקוט ושאני מוכנה לחכות איתם עד לקבלת תשובה ופיתרון הולם לבעיה החמורה שהוכנסתי אליה במרמה ובאונס. היא הבטיחה שתחזור אלי ועד היום לא שמעתי ממנה בכלל... במשך שבועות שלמים ניסיתי ליצור קשר עם אותה אורה ולשווא. עם עשרות נציגים דברתי וביקשתי לדעת היכן עומד הנושא וכל מה שקיבלתי זה אוזניים אטומות ואמירה חד משמעית שאין ביכולתם לעשות דבר ושהנושא תחת טיפולה של אורה הנ"ל. לאחר למעלה מחודש של זלזול, שקרים, נפנופים וניתוקים של נציגים נאמר לי שהטיפול כבר לא בידי אורה (שכמובן לא טרחה להודיע לי על כך....) והועבר לאחראי של הנציג שכמובן הכחיש את הכול.
אני מתקשה להבין מדוע לקח זמן רב כ"כ לומר לי שאין תשובה או פיתרון...
במשך למעלה מחודש וחצי של עוגמות נפש והוזלה פושעת של ערך השירות נתקלתי בנקודת אור, אנושית, שירותית להפליא בשם מיטל (אחמש"ית בצוות ימית) שניסתה בכול כוחה לתקן את המצב העקום. שלחתי לה את כל המסמכים שקיבלתי מהנציג, לדבריה אלה לא היו המסמכים שחתמתי עליהם ושהחוזה הרלוונטי לא נמסר לי, וכן אמרה שתשלח לי אותו בדואר....

נעשה לי עוול עצום וגרוע מכך הייתה פה הפרה בוטה וחמורה של חוק גילוי נאות.
תקופת התחייבות ל-36 חודשים היא תנאי מהותי ומרכזי בעסקה המשפיע על החלטת הצרכן בדבר העסקה. לא רק שתנאי זה לא נאמר לי אלה גם רומיתי והובטח לי בצורה שאינה משתמעת לשני פנים שאין בהחלפת המכשיר שום התחייבות ותשלום נוסף. ואם היה לי הספק הקל שבקלים שדבר זה אינו נכון ושזוהי הטעייה ושקר גס, לא הייתי מוכנה להחליף את המכשיר כלל וכלל.
העליתי בפני אורה ושאר נציגים ומין הראוי שהעלה זאת גם כאן, שאני מוכנה ללכת עם העניין עד לבית המשפט אם יהיה צורך בכך משום שאני בטוחה בצדקתי במאת האחוזים.
ואפילו רחוק מכך...
אני עובדת בבנק גדול ול-OUTLOOK שלי מחוברים למעלה מ-8,000 עובדים שלא ירצו ליפול בפח כמוני,
אני לומדת באוניברסיטה שמכתב זה יכול להרתיע לא מעט סטודנטים, וכן אני גרה במושב אשר מחובר כלקוח עסקי בחברת פלאפון שבמקרה מי שמנהל את העסקה הוא קרוב משפחתי...
חורה לי. חורה לי מאד שאולי הצלחתם ל"שמר" עוד לקוח, אבל לקוח מתוסכל ומרומה שלא יהיו לו דברים טובים להגיד, שאם תבדקו טיפה יותר לעומק יסתבר שהוא בעל השפעה...
השאלה הנשאלת ועומדת על הפרק כרגע היא עד מתי ימשך הטרטור הזה, מלחמת ההתשה וההשפלות הזו שאני עוברת כלקוחה של החברה עד אשר יינתן פתרון הולם?
אני כותבת מכתבי זה כי אזלו ונגמרו לי כל הכוחות להמשיך במסכת המלחמות מול טחנות רוח. עושה רושם כי החברה מצידה מנסה להתנער מכל אחריות לפתרון בעיה שלדעתי הייתה אמור להימצא הרבה לפני כתיבת מכתב זה.
הפרה בוטה של חוק גילוי נאות סוג הנזק :
ביטול העיסקה והחזרה למסלול הקודם. פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' מעטוף בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה