פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר התאמה בין החשבונית לדוח פירוט שיחות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

מאחר ועד היום לא קיבלתי תשובה באופן מסודר ולאחר שנציג חברת פלאפון בנקודת השירות טען שהנני צודק בתלונתי ואין לו הסבר לסטיה. החלטתי לפנות דרך אתר תלונה.

1. כאשר משווים בין סיכום החשבון כפי שמופיע בחשבונית מתברר כי קיימת אי התאמה בין סיכום הזמנים והעלויות כפי שמופיע בחשבונית לבין שורת הסיכום המופיע בדוח פירוט השיחות (נלקח מהאינטרנט).
2. יש להציג ללקוח את נתוני דוח פירוט שיחות באותו מבנה כפי שמופיע בחשבונית. כלומר אם סיכום זמנים הנו בשעות אזי שני הדוחות (חשבונית ופירוט שיחות) צריכים להיות מוצגים בשעות.
כספי סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' מנחם בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה