פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כפול נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
מספר לקוח: 3697292 כתובת:
רחובות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים החלטתי להתנתק מ"פלאפון". כששאלתי מה קנס ההתנתקות שלי
אמרו לי : 1000 שקלים. למרות הקנס הכבד החלטתי בכל זאת להתנתק והלכתי לסניף רחובות. שם הנציגה גם כן אמרה לי שהקנס על יציאה משירות הוא 1011 ש"ח.
כששאלתי אותה מה עם המכשיר שברשותי היא בדקה ואמרה :500 ש"ח. באותו רגע אמרתי לה לנתק אותי מהשירות ושילמתי בכרטיס אשראי סכום של :1517 ש"ח
--על הכל-- *גם על המכשיר* . ב -10-12-07 קיבלתי עוד חיוב נוסף על סך: 687 ש"ח. התקשרתי לברר על מה בדיוק ואמרו לי דמי סיום + דקות מועטות שדיברתי וכו... - שילמתי גם סכום זה בכרטיס האשראי. לאחר ששילמתי אמרו לי שנשאר לי עוד 400 שקלים על המכשיר עצמו (!!) (מה שכבר שילמתי בעבר: 500 ש"ח). את ה-400 שקלים האלה רוצים ממני שלא כחוק זאת מפני ששילמתי כבר (ואיני מתכוון לשלם בשנית). אני מרגיש פשוט מנוצל ע"י חברה גדולה כלכך שכנראה "כועסת" עליי שנפרדתי ממנה.
אני מבקש את עזרתכם כי פשוט אין לי כוחות להתמודד עם ה"מחשב" של פלאפון שטוען כי נשארו לי חובות - זאת למרות שסגרתי אותם ושילמתי למעלה מ 2000 ש"ח
על ניתוק + מכשיר.
תודה רבה
חן.
עוגמת נפש סוג הנזק :
שילמתי את הכל - בבקשה עיזבו אותי במנוחה. לא אשלם עוד 400 פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראי פניות הציבור שם ותפקיד:

תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר שלוםבקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה