פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל בלקוח< נושא התלונה:
‏יום שישי ‏07 ‏דצמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך הרשום לעיל פנתה אל בני נציגת מכירות של החברה הנ"ל, ושכנע אותו להתנייד לחברת פלאפון מאורנג' למסלול עיסקי בני בן 17 השתכנע ואמר לה שצריך את אישור ההורים והיא תצטרך להגיע לביתנו ביום 7.12. הגיעה הנציגה לביתנו ושכנע אותנו אחרי מסע שיכונים החלטנו להעביר את בני לניידות מחב' אורנג' לפלאפון כאשר הוא יוכל להתשמש בקו כבר ביום א' 9.12 התחברות הנ"ל לא נעשתה עד ליום 24.12. וזאת לאחר אין ספור של פניות טלפוניות אין לנציגת המכירות ואין למוקד שירות לקוחות שלכם השעות והשיחות שבוזבזו על מנת שאוכל לקבל מענה נכון ורצון לנתק אותי מהתקשרות עימכם נפלו על אוזניים ערלות. חברת פלאפון בעצם כבלה אותי אליה בהסכם אשר לא עמדה בהבטחותיה בעת מכירת המכשיר. ובנוסף לכך כשפניתי שינתקו אותו הם דורשים ממני קנס בשווי של כ- 4,860 ש"ח על לא עוול בכפי.
ביום 7.12 נציגת המכירות השאירה לבני מכשיר שבעצם היה פיל לבן עד למועד שקיבל קו לא נעשה בו שום שימוש.
בפנייתוי הרבות גם לחברת פלאפון וגם לנציגת המכירות. נתקלתי באטימות ובאוזניים ערלות. כמה שביקשת לדבר או לפנות למנהל קשרי לקוחות אף אחד מהם לא רצה לתת לי את האמצעי או ההזדמנות לשוחח עימו.
מלבד היום שקיבלתי מספר פקס בו אשתמש ע"מ להגיש את תלונתיי.

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראי פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' יצחק בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה