פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אחראי הסניף בשם עמיאד הנחה את עובדי חברת פלאפון לא להתייחס אליי. נושא התלונה:
אחדות יאיר שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏26 ‏דצמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
לוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הגעתי לשירות לקוחות פלאפון בלוד על מנת לתקן את המכשיר שלי מאחר ואני משלם ביטוח על המכשיר.הנציגה שקיבלה אותי אמרה לי שהמכשיר שלי תקין והחזירה לי אותו.ביקשתי ממנה שברצוני להחליף את המכשיר וזאת מאחר שאת מסרבת להכניס את מכשירי למעבדה.הנציגה הפניתה אותי לשירות לקוחות.ביקשתי מהנציגה להחליף את המכשיר מאחר והוא לא טוב.הנציגה מסרה לי שאי אפשר אלא רק לשדרג אותו. אמרתי לה כי אין ברצוני להישאר עם מכשיר לא תקין ואם אין בכוונתכם להחליף לי מכשיר אז ברצוני להתנתק מכם.הנציגה מסרה לי שאין בעיה וקראה למנהל שלה.הסברתי לו שברצוני להתנתק מחברת פלאפון.המנהל העונה לשם עמיאד אמר לי שזה בסדר מבחינתו כי ככה אני יחזיר לו את הקו וביקש ממני כרטיס אשראי ותעודה מזהה מסרתי לו את הכרטיס ות.ז. שלי.עמיאד אמר לי כי בכוונתו להוריד לי מכרטיס האשראי את שאר התשלומים שנשאר לי בתשלום אחד.מסרתי לו כי אין באפשרותי לתשלום אחד. עמיאד אמר לי "זה מה יש אנחנו כרגע מתפטרים ממך אחת ולתמיד"משפט זה הרגיז אותי נורא וצעקתי לעברו "מי אתה בכלל שתתיחס אלי ככה ואין ברצוני להמשיך לדבר איתך תתסלק מפה ואני רוצה לדבר רק עם הנציגה"עימאד אמר לי "אני מחליט פה ועכשיו תעזוב את המקום"צעקתי לעברו "אני רוצה להתנתק"וכאשר ניגשתי לכל נציגי השירות בבקשה שינתקו אותי הם מסרו לי שקיבלו הנחיה מעימאד לא להתייחס אליי.וזאת כאשר לקוחות רבים מסתכלים עליי איך שאני מתחנן לקבל שירות או התייחסות לבקשתי.וכאשר ראיתי שאף נציג\ה לא נענה לבקשתי עזבתי את המקום כאשר אני מסמיק מבושות.הלכתי ממרכז השירות בבושת פנים כאשר נפגעתי ונעלבתי מאוד.אני רואה זאת בחומרה רבה.אני מבקש אם במקרה עו"ד כלשהו קורא את זה וחושב שאפשר להגיע עם זה לבימ"ש אשמח אם יצור איתי קשר למייל [email protected]
עלבון סוג הנזק :
איך שהחברה תראה לנכון. פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראי פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר אחדות בקשר לפנייתו ונמסרו לו תשובות בנושא פנייתו . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה