פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמאים, גנבו אותי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
יום שישי ביקרתי בעזריאלי וראיתי את הדוכן של פלאפון, אחד הנציגים של פלאפון הציג בפני את המבצע ודירבן אותי לשדרג את שני הפלאפונים שברשותי שאחד מהם רציתי לנתק כי אין לי מה לעשות עם שניים, שדרגתי את שני הפלאפונים החתימו אותי על חוזה ביום שבת הבנתי שלא חכם מצדי היה לשדרג את שניהם כבר ביום ריאשון התייצבתי בפלאפון עם שני המכשירים עם כל האביזרים הנלווים ובשום פנים ואופן לא רצו לבטל לי את העסקה, מה חוק הצרכן אומר? מתי אני כלקוחה יכולה לבטל עסקה? ידי כבולות בידיהם 3 שנים!! אני פגועה ומאוכזבת!
החשבונית האחרונה שקיבלתי בחודש האחרון מהם על סך 1,000 ש"ח וזה לא על שיחות, על עמלות. מה הם בנק? חייבו אותי על 350 ש"ח על עמלה שאני לא יודעת מה זה ועל כל מיני חיובי ושרותים שלא בשימושי. אני מעוניינת לשלם על מסלול ועל הפלאפון לא על עמלות שהם ממציאים להם, הם ממש מתחילים להפחיד אותי. אני כלקוחה חסרת עונים אין את הכוחות להתמודד מול חברה גדולה שכזאת.
כספי סוג הנזק :
זיכוי פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראי פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' אורנוב בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766. תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה