פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רישום לחבילת גיבוי ספר טלפונים מבלי רצוני! נושא התלונה:
‏יום שישי ‏28 ‏דצמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום לכם, אני מנוי בחברת פלאפון המון זמן, ולא חשבתי אפילו לשניה שאני יגיע למצב של תלונה כנגד לחברה זו!

אתמול אני הייתי בסניף פלאפון וחשבתי לעצמי אולי כדאי לשדרג את תוכנת הפלאפון, אז פניתי לנציגת שירות טכני שהיתה שם והיא שאלה אותי אם לגבות את קבצי הפלאפון ואת ספר הטלפונים חד פעמי, כלומר שיגבו לי את ספר הטלפונים פעם אחת מבלי להירשם לחבילת גיבוי ספר הטלפונים, הסכמתי לגיבוי חד פעמי, שדרגו את תוכנה, כל הקבצים שהיו קודם עכשיו בפלאפון.
כיום (29.12.07) אני פותח את הפלאפון ואני רואה ששלחו לי SMS וכתוב בו כך:
מנוי יקר, תודה על הצטרפותך לשירות גיבוי ספר טלפונים, מומלץ לגבות שוב מידי פעם".
לפי מה שאני הבנתי, רשמו אותי לחבילת גיבוי ספר הטלפונים מבלי רצוני האישי!
עכשיו אני פונה לחברת פלאפון:
מדוע אתם עושים דברים מבלי רצונו של הלקוח?!
מדוע אתם גורמים לעוגמת נפש ותחושת רמאות!?
עוגמת נפש ותחושת רמאות!! סוג הנזק :
לנתק אותי מחבילה זו! פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראי פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' קרנירו בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766. תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה