פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב בגין גלישה בדור ה3 לאחר שהובטח חודש חינם נושא התלונה:
‏יום שני ‏01 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
במעמד הקניה(השידרוג) הובטח לי על ידי איש השרות של חברת פלאפון שאקבל
חודש חינם לגלישה בדור ה3 (טלויזיה)
גלשתי שבועיים ימים והפסקתי מחוסר עיניין
לתדעמתי גיליתי שחוייבתי ב270 ש"ח על השרות
שצילצלתי לפלאפון העבירו אותי ממוקדן למוקדן כחצי שעה עד שהודו
שנעשתה טעות והבטיחו לי שאקבל זיכוי
לאחר חודש כשהסתכלתי בחשבונית גיליתי למרבה תדהמתי שלא קיבלתי זיכוי (הורדתי באותו חודש משחק אחד למכשיר 175 KB )
בשרות טענו שההורדה היתה של 1000KB ובסכום של 80 ש"ח שזה סכום
הזיכוי
הבלגתי על כך בשקט בתיקווה שב2 החודשים הבאים אקבל את שאר הזיכויי שהובטח לי אבל לצערי עוד פעם חויבתי במחיר מלא בלי זכר לזיכוי
שהודעתי על כך לשרות של פלאפון נאמר שוב שהיתה טעות ושאקבל את הזיכוי
בחודש הבא (הזיכוי התצמצם ל80 שקלים במקום 190)
בבודקי את חיוביי הויזה לחודש דצמבר גיליתי ששוב אין זכר לזיכוי
למה אתם מעוללים זאת ללקוחות נאמנים אני כבר בחברתכם כ10 שנים
לא מבין למה אתם גורמים ללקוחות לעזוב במקקום לגרום להם להישאר
מצפה לתשובה מתאימה ממכם
0508693994
כספי סוג הנזק :
זיכויי מלא של כל הסכום שנלקח ממני במרמה פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראי פניות הציבור שם ותפקיד:

תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר אלון בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה