פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת שרות מחברת פלאפון נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏26 ‏דצמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום, פניתי למרכז שרות של חברת פלאפון ביום ד' 26.12 לצורך חתימה על הפסקת שרות.
ביום זה חתמתי על טופס הפסקת השרות ושלמתי את דמי היציאה על מנת לסיים את ההתקשרות באופן סופי. בוצע ת"צ עימי כי הניתוק יכנס לתוקף תוך 24 שעות יחד עם זאת עד כה לא בוטל הקו. לאחר מס פניות שלי למוקד השרות שלהם עדיין לא בוטל המנוי, טורטרטתי בין עורצים שונים בטענות שונות והזויות שבוודאי לא צריכות לעניין אותי כלקוחה (כגון: ז"זו שמנתקת את הקו נמצאת בשמירת הירון). האם גורם זה גם יבצע זיכוי עבורי בגין ימים אלו שלא נותק הקו??!?! שרות מתחת לכל ביקורת!
ניתוק מיידי, זיכוי כספי עבור ימים בגין שימושים קבועים החל מיום 24.12 פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראי פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' הירשביין בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766. תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה