פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק קו סלולרי ללא ידוע ובניגוד להסכם...... - למעשה הפרה יסודית של הסכם מתן שירות נושא התלונה:
רוה רמי שם/כינוי:
‏יום שישי ‏31 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב ברשותי מספר מכשירי סלולר של חברת פלאפון - אחד הקווים הוא טלפון סלולארי שאינו פעיל אצלי באופן שוטף - ומיועד לצרכי חרום בלבד - מדי פעם הנני טוען אותו והוא מוחזק באופן קבוע בתא הכפפות ברכבי - כאמור לצרכי חרום בלבד....שבוע שעבר בעת טעינתו ובדיקתו גיליתי כי הקו איננו פעיל ולא ניתן להוציא/לקבל שיחות - הדבר מוזר כי המכשיר תקין לחלוטין וגם כי אינני חייב עליו דבר מבחינת תשלום לפלאפון - תנאי החוזה הם דיברת שילמת....ואין לו דמי שימוש כלשהם. (מספר הקו 050-9724879 ) - בבירור יסודי מול חברת פלאפון - התברר כי הוא נותק כבר בתאריך31 לאוגוסט 2007 עד לאותו היום בו הוחזר לי הקו - 27 לדצמבר 2007 - 4 חודשים...המכשיר חירום שלי ללא קו כאשר לא ידעתי מכך דבר . –
טענת פלאפון הייתה כי מדובר במגבלה טכנית לאחר מספר חודשים בו המכשיר איננו פעיל (חודשיים או שלושה - כל פעם נקבו בזמן אחר...) הוא מנותק על ידי המערכת ויש צורך לבצע רענון כדי להחזיר את הקו..
בנוסף הם כלל לא טורחים לידע את הלקוח כי הקו נותק . למרות כי ניתן להשיג אותי בקלות הן באמצעות דואר רגיל אימייל (אליו נשלח החשבון החודשי שלי...) או באמצעות שאר המנויים שברשותי...
בבדיקה מול החוזה עליו מופיע המספר שנותק פלאפון מחויבת למתן שירות 24 שירות ביממה(סעיף 3)

וכן מחויבת בכל מקרה של ניתוק בהודעה של 3 ימים מראש –

בנוסף אי שימוש במכשיר אינו מהווה על פי החוזה עילה של ניתוק...(סעיף 9 ) –

לציין כאמור כי אינני מחויב בשיחות ומעולם המגבלה הטכנית הזו לא הוסברה לי . (מוזר גם שבעידן המחשבים היום יש בכלל מגבלה מגוחכת כזו בלשון המעטה..) .

למזלי לא נגמר העניין באסון מבחינתי אלא רק בזעם רב כצרכן שפגעו בו-

למרות דרישתי לפיצוי משמעותי וסביר (שדרוג המכשיר למכשיר הזול ביותר שקיים ) מהחברה לאחר הפרתם את החוזה - סירבו לכך בכל תוקף - ואף האשימו אותי.... "אתה לא משלם דמי מנוי מה אתה רוצה?" "מדי פעם תתקשר מהמכשיר תוציא ותקבל שיחות.." "לאחר תום שלוש שנים החוזה לא תקף" למרות שהחוזה למספר שנותק הוא מתאריך 27 ליוני 2005 וגם לא הגיוני שהחוזה נגמר... - כלומר הם בסדר בכל מקרה ....

הבסיס לטלפון סלולרי הוא מתן שירות בעבורו – אין מדובר במקרה בו מדובר במכשיר מקולקל אין מדובר במקרה של תקלה טכנית גורפת זמנית ו/או חוסר קליטה אלא מדובר בניתוק מכוון שידוע לי שמבוצע באופן שוטף לשאר צרכנים נוספים (קרה לחבר שלי יום לפני מקרה זהה בדיוק!!) – שעלול לגרום נזק רב בניגוד לכל היגיון בריא.

לעזרתכם אודה .
עוגמת נפש סוג הנזק :
מתן פיצוי הולם פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראי פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר רווה בקשר לפנייתו ונמסרו לו תשובות בנושא פנייתו . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה