פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מסירת מחיר כולל מע"מ בעת שידרוג מכשיר נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שידרגתי את הנייד שלי בחברת פלאפון , כאמצעי לשכנע אותי לבצע את השידרוג ולהתחייב לחברה לשלוש שנים נוספות , הם הגדירו אותי כלקוח עיסקי , והציעו לי את המכשיר במחיר של 25 ש"ח לחודש ל-36 חודשים. לאחר שקיבלתי את החשבונית הראשונה לאחר השידרוג התברר לי שהמחיר הינו 25 לא כולל מע"מ ... כלומר 144 ש"ח יותר מהמחיר שנמסר לי , לאחר שפניתי לפלאפון נאמר לי כי מקובל למסור מחיר ללא מע"מ ללקוח עיסקי שממילא מזדכה על מע"מ , לשאלתי מה קורה אם למשל הייתי עוסק זעיר שלא מזדכה על מע"מ לא הייתה להם תשובה ...
חשוב לי לציין כי אני מוגדרת אצלהם כעובדת בזק עיסקית (איך יכול להיות דבר כזה?) כך שאין שום סיכוי שהם לא ידעו שאני לא אקבל החזר על המע"מ
כספי סוג הנזק :
החזר של הסכום או ביטול העיסקה וכמובן ביטול ההתחייבות המחודשת פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' אייבס בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה