פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שדרוג מכשיר נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
עזבתי את פלאפון לפני כ5 חודשים לחברת אורנג עקב שירות מזלזל ואחרי 5
חודשים בזמן שאני מנויה(משלמת עבור מכשיר)החלטתי לנסות שוב ולחזור
יצרתי קשר עם שירות לקוחות על מנת לשדרג את המכשיר ולחזור למסלול בו
הייתי והועברתי למוקד השימור אחרי שהעבירו אותי ממחלקה למחלקה ענתה
לי נציגת שימור לקוחות ביקשתי לבצע שידרוג מכשיר ועדין לשלם על המכשיר
שקבלתי במסגרת החיבור למסלול התחלתי הנציגה דיברה אלי בזלזול +הרימה
את הטון דיבור שלה על כל שאלה ובקשה נענתי בלא ולא ולא ולא בקשתי לדבר
עם משהו בכיר יותר או עם מנהל הנציגה הציגה את עצמה כמנהלת שימור לקוחות
ביקשתי לבדוק את הנושא הרי לכל נושא יש מיקרה חריג ומה אפשר לעשות
בנושא נענתי בתשובה שאני נמצאת במסלול וב3 שנים הקרובות לא יוכל לשדרג
את המכשיר ציינתי בפני נציגה שבאותו זמן סגרתי עם חברה שלי שהיא סטודנטית
את אותה עיסקה והיא שידרגה את המכשיר ועברה מסלול בלי שום בעיה ואני
כלקוחה שעדין לא סטודנטית ולא חיילת לא יכולה לבצע זאת?בתשובה קיבלתי
שפלאפון היא חברה כלכלית ולא משתלם להחזיר אותי למסלולים ולשדרג לי
את המכשיר בקיצ\צור לקוחה סוג ב ........מאוד התאכזבתי מהשירות בפעם
השניה משבטוח השירות של פלאפון מאכזב +רציתי להחזור למנוי שלי אבל
החשק עבר הרי אני לקוחה סוג ב.

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראי פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' נודלמן בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766. תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה