פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהלות דרקונית ואטימות. נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏01 ‏פברואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
אילת סניף שמי בר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי מכשיר מפלאפון במסלול 36 תשלומים. פוטרתי מהעבודה וחזרה הוראת קבע אחת. בחשבון השני הגעתי על מנת להסדיר את התשלום וענינתי בזאת הלשון "מצטערים הנושא עבר לטיפול עו"ד". כל נסיונותי להגיע להסדר עם חברת פלאפון שכלל את מנהל הסניף, עו"ד החברה ותלונות הציבור נפלו על אוזניים אטומות בהתנהגות דרקונית , התנהגו אלי כאל עבריינית פושעת. לא אפשרו לי להגיד את דבריי או לחילופין להגיע לאיזשהו הסדר שפוי שיעצור כדור השלג הזה.
נכון להיום תלוייה נגדי פקודת הוצל"פ ,פקודת מאסר, עיקולים בבנק. הסכום הולך ותופח לסכומים אסטרונומים ובלתי מתקבלים על הדעת. אני מנוטרלת אין לי אפשרות לנהל את משק הבית כראוי וחיי הפכו גהנום. אנא עזור לי לפרום את הפלונטר הזה. אולי סוף סוף ממך תבוא הישועה..... וימצא צדיק אחד בסדום.
עוגמת נפש סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' סיגלית בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה