פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום בגין פלאפונים שאינם בשימוש נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום ,
אני ובעלי לקוחות של יותר מ10 שנים ונאמנים לחברת פלאפון כל אותן השנים. בכל פעם שהם פונים אלינו ומעניינים אותנו בשדרוג אנחנו משדרגים ושוב מתחייבים לשלוש שנים, אבל בעוכרינו:על אף שהפלאפונים הישנים לא בשימוש (3 במספר)אנחנו עדיין מחוייבים עליהם, והחשבון עולה על הסכום שאנחנו משתמשים בפלאפון הנוכחי. כביכול אנחנו במסגרת מבצע בפלאפון הנוכחי אבל החשבון תופח עם החובות על הישנים
פנינו לחברת פלאפון בבקשה לסגור את המנויים הישנים מאחר והם לא בשימוש
פלאפון טענו כי נוכל לסגור בתנאי שנשלם את יתרת החוב על הפלאפונים .כל תשלום חודשי אנחנו מחוייבים בגין השימוש בפלאפונים כאשר איננו משתמשים בהם ואפילנו רצינו להחזיר להם. ניתן לראות שלא מבוצעות שיחות. הרי בסה"כ זה אינטרס שלהם שנתחייב מולם לעוד 3 שנים חדשות. אני לא רואה סיבה שאנחנו גם מתחייבים ל3 שנים נוספות בחברה אבל עדיין משלמים עבור הפלאפונים שננטשו.ואנחנו לא מוכנים לקבל את התשובה שאלו הם נהלי החברה
נודה לטיפולכם בנושא
ענת ודוד מסיקה
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי+ הפסקת החיוב מצד פלאפון פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראי פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' מסיקה בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766. תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה