פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הבטחות שווא בפלאפון ,רמאות ע''מ לעבור מחברה מתחרה. נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
28/8/2007הגעתי יחד עם בעלי למוקד השירות במרכז ביג באר-שבע בעלי מנוי עשר שנים בחברת סלקום הגענו יחד ע''מ לראות מה ניתן להציע לנו בכדי שניקח מכשיר נוסף .
נציג החברה אהרון הציע לנו מספר מסלולים לבסוף הובטח לנו 500 דקות שיחה ב175 ש''ח + הנחה משפחתית של 9 אג' לשלושה יעדים ב9.90
ובמכשיר השני 900 דקות שיחה 249 ש''ח +הנחה משפחתית של 9 אג' לדקה לשלושה יעדים ב9.90.
וזיכויים על המכשירים החדשים שלנו. בעלי ואני היינו מרוצים אז גם אני שדרגתי את המכשיר והבטיחו לי החזר מלא על המכשיר וכמובן שלא יחייבו על המכשיר הישן שיזכו את החיוב.
יצאנו מרוצים , כאשר בדקנו את החשבוניות אנחנו רואים סכומים גבוהים הדבר נראה לנו מאד מוזר הרי עם כל ההנחות וההבטחות אין אנו אמורים להגיע לסכומים הללו. צלצלתי אל מוקד השירות שם המתנתי והמתנתי והמתנתי על הקו עד שיבדקו מה הבטיחו, הנציגה לריסה מצוות כפיר אמרה כן רואים כאן שהגעתםב28/8 אל המוקד נפתחה פנייה אל ההנהלה לבקשת המבצע שהובטח לכם אך היא נדחתה . הסברתי לה שזה מה שהובטח לי , לי זה לא איכפת מה ההנהלה לא אישרה את זה הנציג היה צריך לבדוק עם ההנהלה לפני שהבטיח ומכר לי הבטחות שווא.
שוחחתי עם אחראית המשמרת הילה שהסבירה לי על חוקי התקשורת החדשים ועל המבצעים והסברתי לה כמובן שלי מכרו מבצע שכנראה לא קיים על מנת שאני אשאר בחברה ובעלי יעבור מהחברה המתחרה.
במילים פשוטות עבדו עלינו.
הסברתי לה שרשמתי את כל ההבטחות ליד הנציג על מנת שאדע בדיוק מה הובטח לי לפני רכישת המכשיר ושהנציג אהרון שמכר לי את המכשירים אישר זאת יחד עם אחראית המשמרת שהייתה באותו היום (איני זוכרת את שמה). אחראית המשמרת ביקשה שאשלח לה אך כיוון שאין חתימה על הדף אין זה קביל משפטית הרי ברור שזה לא יהיה קביל משפטית החוזה שהחברה שלהם מציגה ומחתימה את הלקוח עליו אינו כולל את פרטי העסקה . וזאת הסיבה שרשמתי אותה וביקשתי שיקראו ויאשרו שזאת העסקה שהובטחה.
בקיצור מכרו לי הבטחות שווא אני מתביישת בכך ששכנעתי את בעלי לעזוב את החברה בה היה עשר שנים מרוצה על-מנת לעבור לחברה אליה אני שייכת.
מכרתם לי הבטחות שווא אני דורשת פיצויי על כל השיחות שחייבתם אותי עליהם מחיר מלא ללא ידעתי ושהם יחויבו במחיר המבצע שהובטח לי ובתעריפים הנכונים.
ושיעדכנו את המבצע שהובטח לי .
התאכזבתי מאד מהחברה שלכם שבכל הפרסומות עושים רושם של חברה אמינה.
במידה ולא תענו לבקשתי אני מבקשת להיפרד לשלום מהחברה ולהחזיר את שני המכשירים .
כל הרשימה שלכםכספי ,בזבוז זמן, סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראי פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. נציג חברתנו יצר קשר עם גב' אזולאי בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766. תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה