פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מעבר מסלקום לפלאפון נושא התלונה:
מזרחי עדי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הגיע אלינו לעסק סוכן שהצליח לשכנע אותנו לעבור מסלקום לפלאפון. הבטיח לנו 2 אוזניות במתנה, אחת קיבלנו לאחר שלושה שבועות, לשניה אנחנו עדיין ממתינים...
סוכן על מסלול שבו החשבון שלי יחויב ב 159 ש"ח לחודש (כולל: ביטוח, אחריות,300 דקות+400 דקות ליעד מועדף,אוזניות BT, חבילת GPS) ובחשבון של אישתי יחויב ב 139 ש"ח לחודש (באותו מסלול למעט 400 דקות ליעד מועדף), אך הסתבר שהסוכן "שכח" לעדכן אותנו שזה לא כולל מע"מ וגם "שכח" הסוכן להסביר לנו כיצד תיראה החן', כל הניסיונות להבין את החן' עלו בתוהו (בשיחות מול המוקדנים). מעבר לכך בוצע חיוב נוסף בכרטיס האשראי שאינו ברור לנו ואינננו מצוין בחן'.שום מוקדן לא יודע להסביר מדוע פירוט החשבון שלי ושל אישתי "מעורבב".
למרות שביצעתי דרך המוקד הטלפוני אימות פרטים, טרם קיבלתי בדואר חשבוניות.
חוצפה נוספת של החברה היא : הורדתי למכשיר 3 משחקים, נתבקשתי להקיש אישור שידוע לי שהמשחק עולה 12.9 ש"ח אך חברת "פלאפון" שוב "שכחה" לבקש אישור גם על כך שכל משחק יחויב לפי הגודל שלו ב KB. כך שלבסוף במקום חיוב של 39 ש"ח עבור הורדת המשחקים, חויבתי ב 120 ש"ח!!!!!!!!
אוסיף לתלונתי כי הסוכן לא עונה לטלפון כשאני מתקשר אליו, וביזבזתי זמן יקר, כאשר אם הייתי נשאר בסלקום לא הייתי צריך לבזבז זמן מיותר , כבר הספקתי לדבר עם כל המוקדנים של פלאפון ולאף אחד אין תשובה נורמלית, כולם אומרים לי "מחר הסוכן ייתקשר אליך" אבל כידוע זה לא קרה..
לאחר כמה שיחות שבהן כבר הגעתי למצב שבו אני מעוניין לעזוב את החברה ולהתנתק, המוקדנים הפנו אותי לסוכן שכאמור לא עונה לשיחותיי ולא חוזר אליי למרות ההבטחות החוזרות ונישנות של המוקדנים.
הבטחה נוספת שקיבלתי מהסוכן היא שמאחר ואני לקוח עיסקי , אז כאם וכאשר אצטרך לתקן מכשיר או לקבל כל סוג של שירות באחד הסניפים לא אצטרך להמתין בתור כמו לקוח פרטי, לצערי הרב, יום לאחר שקיבלתי את המכשיר כבר היתה תקלה, ניגשתי לסניף פתח תקווה בסגולה והייתי צריך לחכות כמו כולם.
ברצוני לציין כי עברתי לפלאפון על מנת להוזיל עלויות כפי שהובטח לי ע"י הסוכן, אך בינתיים החיוב הוא אותו החיוב כמו בסלקום.
באופן כללי אני מצטער שעזבתי את סלקום ועברתי לפלאפון כי היחס שאני מקבל בתור לקוח עיסקי ולקוח חדש הוא יחס לקוי ומזלזל ביותר.
עלבון, בזבוז זמן יקר סוג הנזק :
מבקש שנציג בעל סמכות גבוהה ביותר יפנה אליי וייתן מענה רציני פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:

תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר מזרחי בקשר לפנייתו ונמסרו לו תשובות בנושא פנייתו . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה