פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
העדר קליטה נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב !
הנדון :- התנתקות באמצע השיחה
הנני מתכבד לפנות אליכם בנדון כדלקמן :-

במאי השנה רכשתי שני מכשירים מחברת פלאפון אבל עת שאני מדבר ותוך כדי השיחה מתנתק לי הפלאפון .
בעקבות התופעה הזו פניתי לתחנת שירות בטבריה שם בדקו את המכשיר ונאמר לי מפורשות שהמכשיר הינו תקין ייתכן ואתה באיזור ללא קליטה למרות שאני גר באיזור הצפון .
מאחר ואחרי רכישת שני המכשירים נחתם הסכם אשר על פיו חברת פלאפון מתחיבים לשפר איכות השירות וקליטה נאותה ודומני שהסכמים צריך לכבד עיקרון זה נכון בין אזרח לאזרח על אחת כמה וכמה בין לקוח לחברה ציבורית כמו פלאפון .
יצוין עוד שזו תופעה לא נעימה להתנתק באמצע השיחה .
לכן הנני מבקש את בדיקתכם היסודית לעניין.
בכבוד רב

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראי פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. נציג חברתנו קשר עם מר פוקרא בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766. תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה