פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פלאפון מתנערת מאחריותה כלפי הבטחות של נציגיה בשטח נושא התלונה:
גרינגלס נתן שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לכבוד :אתר תלונה
רצ"ב תלונה שהופנתה לפלפון שבה מספר אלמנטים שיש להם נגיעה לכלל הציבור בשל הנגע שהפך לנורמה בחברות נותנות שרות
(ראה מכתב מצורף).
- נציגי מכירות מבטיחים הרים וגבעות שבפועל לא קיימים,בחברת פלפון מתנערת מאחריותה כלפי הבטחות סוכניה בשטח.
- בחוזה הסטנדרטי אין התייחסות לכסף ולא כתובים פרטי התוכנית אלא מופיע קוד התוכנית בלבד.
- עסקה שיש עילה מוצדקת לביטולה לא מוחזר כל הכסף (דמי שימוש חודשיים) או נזקים שנגרמו בגינם.
- נציגי המכירות שהם "שור מועד" על אף שסרחו פעם אחת ממשיכים לעבוד בחברה כל עוד הם מצליחים לגייס קליינטים אפילו במחיר שקרים קטנים
פרטי התלונה
אני לקוח עסקי בחברת פלפון שהוא אחד מזוללי התקציב הגדולים בביתי ,עם אישור חוק הניידות חיפשתי דרך להוזיל את העלויות במסגרת המשפחתית ,ולכן בדקתי כדאיות במעבר לאורנג במסגרת מבצע לעובדי החברתי (אלביט).
על פניו נראה שמעבר לאורנג הוא כדאי כלכלית אך ע"מ לא לטרטר את כל בני המשפחה (ילדים ,סבים, סבתות )החלטתי להישאר בפלפון לאחר הצעה מפתה שקיבלתי מנציג מכירות של החברת פלפון .
הסתבר בדיעבד שכל אשר הובטח ע"י נציג החברה (אלירן אוחיון)היה שיקרי ולכן דיברתי עם נציגה בכירה בשרות העסקי אתי ובקשתי לקבל את אשר הבטיח איש המכירות ,הסברתי שלעסקה השיקירת הייתה גם תולדה כספית מאחר שקודם הייתה לנו שיחה חופשית בין בני הבית, וכמו כן בוטל טלפון של חברה אחרת (שעליו יש לשלם כנס), ולאחר דין ודברים היא אמרה מילים שזעזעו אותי כלקוח(אגב השיחה מוקלטת בידיעתה תמציתם מובאים בהמשך):

1 אין לנו אפשרות לעמוד מאחורי הדברים של סוכן המכירות ולכן יש לכם אפשרות להחזיר את 2 הפלפונים שרכשתם במבצע עד 14 יום.

2 נציג המכירות יינזף או יפוטר כי זוהי לא הפעם הראשונה שהוא עושה זאת ---חמור ביותר לשמוע זאת מנציגה בכירה !!!

3 בביטול העסקה תקבלו זיכוי 10 ₪ עבור מכשיר ,לא יוחזרו דמי השימוש החודשיים לפלפונים( 150 ₪ ).

4 הנזקים נוספים לא יפוצו אולי נזכה ב 30 דקות זמן אויר וזה גם סידור מיוחד.


פרטי העסקה כפי שהובטחה ע"י נציג המכירות אלירן אוחיון
סעיף 1 מספר הפלפון 055659240 (במסגרת עסקית אלביט)יועבר לפלפון חדש דור 3 ,החיוב בגין הטלפון המקורי יבוטל(כ 30 ₪ למשך כ 8 חודשים)
סעיף 2 בהחזרת פלפון מחברה אחרת התשלום החודשי יהיה 59 ₪ עבור הפלפון הראשון עבור השני 29 ₪.
סעיף 3 לכל פלפון יהיו 175 דקות חינם לכל היעדים במשך 18 חודש בתוספת 1₪ 300 ליעד נבחר (כמו כן גלישה, SMS)
סעיף 4 שיחה מהפלפונים הישנים במסגרת עסקית אלביט יושארו ללא שינוי (150 דקות חינם לטלפונים בעסקה החדשה)

עסקת "הזימה השקרית" שנרקמה ובוצעה בפועל ב 31.12.07 בשעת חצות !!!! (2 פלפונים חדשים 0507948034 , 0507948033 )
סעיף 1 מספר הפלפון המקורי 055659240 הוחלף למספר חדש 0507948034 נציג המכירות שכנע שאין בעיה הוא יסדר כך שכל
השיחות לטלפון הישן יועברו לחדש.
הטלפון המקורי 055659240 לא בוטל וממשיכים לשלם עליו כ 30 ₪ בחודש.
סעיף 2 החזרנו פלפון מחברה אחרת אך התשלום החודשי יהיה 99 ₪(במקום 59) עבור הפלפון הראשון ו 59 ₪עבור השני ( במקום 29).
סעיף 3 , בתוספת 1₪ 300 ליעד נבחר רק לשנה אחת !!!
סעיף 4 באשר להבטחה ששיחה מהפלפונים הישנים במסגרת עסקית אלביט (משפחה) יושארו ללא שינוי (150 דקות לטלפונים בעסקה החדשה)
הסתבר שמעתה יש לשלם 42 אג' לדקה + 1 אג' לדקה על על שרות עקוב אחרי

הנזקים שנגרמו עקב העסקתה השיקרית (הערכה)
א שיחות שבוצעו לפלפון החדש מבני המשפחה (שהיה במסגרת עסקית אלביט) כ 150 ₪
ב נסיעה מיוחדת ובזבוז שעות עבודה לדוכן מכירות פלפון לביטול העסקה (יום אחרון לביטול) 500 ₪.
ג דמי שרות לפלפונים החדשים 150 ₪
ד ביטול פלפון של רשת אחרת 600 ₪
ה הפסד עסקה שהוחמצה עם אורנג (מועד אחרון 31.12.07) ??? (יבוצע חישוב עד פניה לערכאות)
ו בזבוז שעות ארוכות בטלפונים עגמת נפש של בני המשפחה 1000 ₪.

אני דורש מהחברה לעמוד מאחורי כל מילה של סוכן המכירות גם אם הובטחו דברים שלא בסמכותו(ואגב גם מידע לא מדויק מנציגי השרות ב *166),
או לשלם כל נזק שנגרם בגין שקר של הסוכן.




אייל, רבקה, נתן גרינגלס

מבצע אורנג מיוחד לעובדי אלביט בתוקף עד 31.12.07
נציג המכירות אלביט
שחר ידידיה
מבצע בלעדי למשפחות עובדי אלביט !!!
- 0.27 ₪ לדקת שיחה בישראל לכל הרשתות.
- 0.18 ₪ למשלוח SMS בישראל לכל הרשתות.
* תשלום חודשי קבוע של 24 ₪ הכולל:
- 30 דקות ראשונות בחינם לכל היעדים כל חודש.
- הטבת פנים ארגוני חינם ללא הגבלה בתוך ארגון אלביט (ומשפחה).
- אחריות ותחזוקה כולל לכל מכשיר.
- דיבורית לרכב או מכשיר קבוע ללא תשלום.

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:

תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר גרינגלס בקשר לפנייתו ונמסרו לו תשובות בנושא פנייתו . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה