פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
בריינין תומר שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏15 ‏ינואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
מרכז שרות ת"א סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני לקוח עסקי בחברת פלאפון ובבעלותינו עסק אשר מספק שירותי ע"פ הזמנת תורים וכן מכירת מוצרים ושילוחם לבית הלקוח אז הזמינות של נו היא קריטית,
בבעלותינו 5 מכשירים אשר אחד מהם הוא ה POZ (מכשיר משולב כף יד ), מכשיר LG (שוקולד) ועוד שני מכשירים פשוטים יותר , עלות ה POZ לבד הינה 5000 ש"ח רק על המכשיר וגם מכשיר הLG אינו זול. במכשיר הPOZ אשר נמצא אצל בעלת העסק הטלפון אינו עובד כלל, וכאשר ניגשנו למרכז שירות הנציג איתחל את המכשיר תמה שפתר את הבעיה זמנית ואמר לי שלמרות שידוע שיש בעיה עם המכשיר הוא לא יחליף אותו וכאשר הבעיה תחזור שאני אבוא להחליף אותו. מה שמעניין שהוא כבר הכין אותי לזה שהבעיה תחזור. מאז כבר יותר מחצי שנה אין אפשרות לקבל שיחות או להוציא שיחות מהמכשיר,מה שמצריך אותנו להחזיק מכשיר נוסף עם קו נוסף כדי להיות בקשר עם הלקוחות.
אני מנהל את החנות ורוב ההזמנות של המוצרים נעשות דרכי מה שמחייב אותי להיות זמין ולתת מענה בכל עת, לאחר ששידרגתי את מכשיר הTELIT הישן שלי למכשיר חדש יותר נאמר לי שבמכשיר ישנה קישורית bluetooth ושניתן לחבר לו אוזניה וגם להעביר קבצים. לאחר מספר ימים עברתי בחנות של חברת פלאפון והנציג אמר לי במפורש שלא קיימת אופציה של העברת נתונים במכשיר דרך הקישורית , ממש התאכזבתי במיוחד לאור העובדה שעובד חברת פלאפון אומר לי דבר כזה והרגשתי טיפש שהאמנתי לנציגה החייכנית ולא בדקתי היטב בספר ההדרכה של המכשיר(מסתבר שהעיקר בשבילם זה להחתים אותך ואח"כ אתה לבד שוחה בביצה הטובענית) כמו כן נאמר לי ע"י הנציג שיש בעיה של חיבור לאוזניות במכשיר. באותו יום התקנתי דיבורית אלחוטית של רשת פלאפון ברכב וגם רכשתי אוזניה מהם, ובאמת לאחר מספר ימים שמתי לב שכאשר שיחה נכנסת למכשיר הצלילים לא עוברים לדיבורית אלה למכשיר הטלפון, והעברת הצלילים לדיבורים היא פעולה שמצריכה כמה פעולות בתפריטי המכשיר אשר יכולות לסכן אותי ואת הסובבים אותי כאשר אני נוהג , לאחר כמה חודשים של עינוי עם דיבוריות ניגשתי לחברת פלאפון כדי לסדר את הבעיה , בתחנת שירות נאמר לי שהמכשיר תקין וכנראה הבעיה הינה בדיבורית ברכב ,למרות הנסיונות שלי להסביר לנציג שיש לי מכשירים שאני מחבר לדיבוריות והם עובדים ללא תקלות נשלחתי עם הרכב לתחנת התקנות לבדוק את הדיבורית ברכב שנמצאה תקינה ,כאשר חזרתי לנציג עם התשובה מהמתקין הוא אמר שהם עדיין לא רואים שום בעיה ושהמכשיר תקין ושהוא בטוח שהבעיה הינה ברכב ,חזרתי על עצמי ששאר המכשירים עובדים בסדר ושהבעיה קוראת לא רק ברכב העבודה שלי אלה גם ברכב הפרטי שגם שם מותקנת דיבורית של פלאפון ובעוד שני אוזניות אשר אחת מהם נקנתה מרשת פלאפון.בסופו של דבר נאמר לי שיחליפו לי את החלק שאחראי על הקישורית . אחרי 3 שעות שביליתי במוקד ובנסיעה למתקין וחזרה ועוד המתנה של שעה יצאתי לדרכי בטוח כי הבעיה סודרה הופתעתי לגלות שבשיחה הראשונה שנכנסה למכשיר הבעיה חזרה על עצמה. באותו רגע התקשרתי למוקד 166 של פלאפון , אומנם הוצע לי שירות שליח ללא תשלום אך העדפתי לגשת בעצמי למרכז כדי לבדוק שאכן יטפלו בבעיה. וכך זה נמשך כבר יותר מחודשיים שבהם ביקרתי יותר מ 10 פעמים בתחנות השירות של פלאפון , כל ביקור בסביבות השעתיים. וכל פעם נתקלתי באותה תשובה ושוב נשלחתי לביקור אצל מתקין שהעלה אותה דיאגנוזה כמו בביקור הראשון. המכשיר אומנם הוחלף למכשיר מחודש אבל הבעיה לא נפתרה. בביקור האחרון במרכז שרות בת"א הגעתי שוב עם הבעייה הרגילה ועם בעיה נוספת שהמכשיר המחודש שניתן לי פשוט נשבר בפנים החלק שתופס את הסוללה באותו יום שהוא נמסר לי. בסה"כ 2 בעיות , בטופס התיקון הופיע משום מה שהסוללה לא נטענת ונאמר לי שהיא הוחלפה ללא כל צורך, וכמו בכל הפעמים הקודמות הבעיה לא נפתרה ואף יותר גרוע זה שקיבלתי את הטלפון ללא המכסים של הברגים בחלק האחורי והמכשיר נראה שלא הורכב כראוי כי החלק הליון "רוקד" בחופשיות . כאשר הדלקתי את המכשיר הופיע הודעה חדשה אשר מברכת אותי על הצטרפותי לשירות שיר בהמתנה (אשר כרוך בתשלום),ישר ניגשתי לנציג שירות במקום ושאלתי לפשר ההודעה.כרגיל הוא התנער ממני והפנה אותי למוקד 166 לבירור , בשיחה עם המוקדנית אשר יש לציינה לשבח התברר לי שהשירות הופעל בפרק הזמן שהמכשיר היה ברשות פלאפון, דרשתי לבטל את השירות מיידית ולברר מי חיבר אותי לשירות ללא הסכמתי או ידיעתי,למחרת התקבלה הודעה נוספת אשר בירכה אותי על הצטרפותי לשרות גיבוי ספר טלפונים (אשר גם בתשלום) מיד התקשרתי עם המוקד ושאלתי לפשר ההודעה , התשובה הייתה שהמנוי חובר לשרות יום קודם כאשר המכשיר היה בתיקון,למרות שהנציגה שאלה אותי אם אני מעוניין להצטרף לשרות ועניתי לה במפורש שאין לי צורך בזה כי הכל מגובה אצלי על המחשב ואפילו לא משנה אם כל המידע על המכשיר יימחק כי יש לי גיבוי להכל בבית.

המסכנה היא שנעשה שימוש במכשיר שלי ובפרטים האישיים שלי ללא הסכמתי וללא ידיעתי!!! מה שהיה עלול לעלות לי הרבה כסף אם לא הייתי שם לב להודעות ומתקשר מיד למוקד.

בסופו של דבר גם לא סידרו את הבעיה של המכשיר,גם המכשיר הוחזר לי במצב גרוע ממה שהוכנס לתיקון וגם צירפו אותי לשירותים ללא ידיעתי או הסכמתי

התשובה שקיבלתי מנציגת פלאפון יום למחרת כאשר ביקשתי שימצאו פתרון אפילו החלפת הדגם ,הייתה שמבחינת פלאפון המכשיר תקין.

השאלה היא: האם זה היחס שלקוח אמור לקבל, במיוחד לקוח עסקי שכיום הפרנסה מגיע מהטלפון?
כספי סוג הנזק :
ניתוק המכשירים ללא קנס כספי פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:

תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר בריניין בקשר לפנייתו ונמסרו לו תשובות בנושא פנייתו . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה