פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עבודה בעיניים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 04/07 בני שלח תלונה על פלאפון באמצעותכם בגין אי עמידה בהתחיבויות לספק דיבוריות לרכב.ואכן לאחר כמה ימים פנו אליי מהחברה והציעו לי להחליף את כל 6 המכשירים שיתמכו בדיבוריות וכן שיספקו לי שני דיבוריות ללא חיוב. שמחתי על הפתרון המהיר והיעל שהושג לאחר כשנה וחצי של תלאות ורק באמצעות אתר תלונה הושג פתרון לשביעות רצוני.כל זה היה טוה ויפה עד שבשלב מסויים נוצרה תקלה באחד המכשירים(מתוך 6) וכשפניתי לתחנת שירות נאמר לי שאין ביטוח למכשיר למרות שלפני ביצוע ההחלפה היה לי ביטוח תיקונים במסגרת החבילה שבה הייתי קשור ולציין שסכום החיוב הקבוע לא השתנה לאחר ביצוע ההחלפה בגין ביטול ביטוח תיקונים כמתבקש .ואני לא ביקשתי את הביטול.לאחר דין ודברים מאוד קשים עם נציגת התיקונים בחברה נאמר שלפנים משורת הדין יתנו לי 50% הנחה בגין התיקון הצעה שדחיתי על הסף.עזבתי את המקום בכעס והפסקתי להשתמש בשרותי החברה ומאז אני משלם כל חודש רק את החיוב עבור המכשירים.עד לגמר ההתחיבות בסוף 02/08 מועד תום ההתחיבות מצידי כלפי החברה.
כספי סוג הנזק :
ביטול מידי של כל החיובים ללא פשרות פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראי פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מרזגדוןבקשר לפנייתו ונמסרו לו תשובות בנושא פנייתו . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766. תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה