פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נציגי מכירות שקרנים נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
הגיעו שני בחורים נציגי מכירות אלינו הביתה ומכרו לאבא שלי 2 מכשירים של מוטורלה חדשים בטענה שזה טרייד אין---לא טרייד אין ולא נעלים המכשירים הקודמים נשארו בבית
למחרת שאלתי את אבא שלי מה קורה עם המכשירים הקודמים הוא אמר לי כי נציג המכירות אמר לו שמנתקים אותם עוד 20 יום ולכן נתנו מספרים חדשים
התקשרתי למרכז שירות לברר נאמר לי כי אכן יש עסקה על 2 מכשירים חדשים ללא התחיבות אך עם מסלול של 99 שח בחודש והשני 50 שח זאות אומרת 140 שח על שני מכשירים חדשים לגביי המכשירים הקודמים שיש לציין שהם ממש ישנים ובקושי שומעים משהו יש עוד התחייבות לחצי שנה לשלם 100 שח על שניהם יחד התחייבות על מכשיר ועוד 22 חודש התחייבות על המסלול שאלתי את הנציגה אם אפשר לנתק אז אמרה שלא כי יש התחייבות בקיצור ככה משדרגים בפלאפון לקוחות שלא מבינים כלום דוחפים להם עוד 2 מכשירים חדשים שישלמו עליהם עוד כסף ואומרים הינה שידרגנו אותכם---יש לציין כי גם אני לקוחה של פלאפון ואחרי התקרית הזאת אני הולכת לנתק את המכשיר שלי ואת של הורי ביום שמסתיימת ההתחייבות כי לא יכול להיות מצב ששני רמאים נכנסים אלינו הביתה ומרמים ככה אנשים בלי בושה בלי איזשהי טיפה של מוסריות תתבישו לכם --היום אני הולכת למרכז שירות ל"זרוק" להם את שני המכשירים החדשים שנתנו לנו "במתנה" ועוד יש לציין כי אבא שלי התקשר לנציג מכירות להגיד לו שמה שהוא אמר לא נאמר עי נציגות השירות אז הוא אמר שהן טועות ולא אומרות לי דברים נכונים---באמת מעניין מי שקרן פה יד ימין לא יודעת מיד שמאל או שפשוט לא אכפת להם כי הם עשו את העמלה שלהם

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' פרידקין בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766. תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה