פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
"שידרוג" נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
הגיעו שני בחורים נציגי מכירות אלינו הביתה ומכרו לאבא שלי 2 מכשירים של מוטורלה חדשים בטענה שזה טרייד אין---איך טרייד אין אם שני המכשירים הקודמים הקודמים נשארו בבית?
למחרת שאלתי את אבא שלי מה קורה עם המכשירים הקודמים הוא אמר לי כי נציג המכירות אמר לו שמנתקים אותם עוד 20 יום ולכן נתנו מספרים חדשים
התקשרתי למרכז שירות לברר נאמר לי כי אכן יש עסקה על 2 מכשירים חדשים ללא התחיבות עם מסלולו של 99 שח בחודשוהשני 50 שח זאות אומרת 140 שח על שני מכשירים חדשים לגביי המכשירים הקודמים שיש לציין שהם ממש ישנים ובקושי שומעים משהו יש עוד התחייבות לחצי שנה לשלם 100 שח על שניהם יחד התחייבות על מכשיר ועוד 22 חודש התחייבות על המסלול שאלתי את הנציגה אם ניתן לנתק את המכשיריםאז אמרה שלא כי יש התחייבות בקיצור ככה משדרגים בפלאפון לקוחות שלא מבינים כלום דוחפים להם עוד 2 מכשירים חדשים שישלמו עליהם עוד כסף ואומרים הינה שידרגנו אותכם---יש לציין כי גם אני לקוחה של פלאפון ואחרי התקרית הזאת אני הולכת לנתק את המכשיר שלי ואת של הורי ביום שמסתיימת ההתחייבות כי לא יכול להיות מצב שני רמאים נכנסים אלינו הביתה ומרמים ככה אנשים בלי בושה בלי איזשהי טיפה של מוסריות תתבישו לכם --היום אני הולכת למרכז שירות ל"זרוק" לכם את שני המכשירים החדשים שננתם לנו "במתנה" ועוד יש לציין כי אבא שלי התקשר לנציג מכירות להגיד לו שמה שהוא אמר לא נאמר עי נציגות השירות אז הוא אמר שהן טועות ולא אומרות לי דברים נכונים---באמת מעניין מי שקרן פה יד ימין לא יודעת מיד שמאל לפי החשבון שלי הורי צריכים לשלם 140 שח על מכשירים חדשים ועוד 100 שח על מכשירים קודמים איזה מין טרייד אין זה? הנציד שבא הביתה אומר שנציגת שירות טעתה אז התקשרתי שוב לוודע שהבנתי נכון ומסר לי אותו מידע בדיוק----והינה הפרטים של הנציג שבא אלינו הביתה סטס רוסטב -----0506426934 תבררו איתו איך בדיוק שידרגו להוריי את המכשיר כי לגרום לאנשים לשלם 240 שח רק על מכשירים מבחינתי זה לא שידרוג בכלל זה ניסיון "לדחוף" לאנשים עוד שני מכשירים ולהגיד תראו כמה לקוחות יש לנו פשוט בושה
כספי סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
ראו פניה קודמת, המשך ת שם ותפקיד:
ראו פניה קודמת, המשך תלונה. תגובה:
ראו פניה קודמת, המשך תלונה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה